قیف فروش (Sales Funnel) یک اصطلاح مهم بازاریابی برای توصیف سفری است که مشتریان بالقوه در مسیر خرید از یک برند طی میک...
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بخش جدایی ناپذیری از هر استراتژی کسب و کار موفق است که به مشاغل و سازمانهای مختلف کمک م...
اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) و CRM (Customer Relationship Management) دو نرم افزار مختلف هستند که در ظاهر...
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) به مجموعهای از اصول، شیوهها و دستورالعملهایی اشاره دارد که یک سازمان یا کسب و کار در ...
برقراری ارتباط موثر با مشتریان به عنوان یکی از مهمترین و اساسیترین روشهای رشد و پیشرفت کسب و کارها در نظر گرفته میش...
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ابزاری مهم و حیاتی برای استفاده در بخشهای مختلف سازمانها و کسب و کارهای مختلف اس...
کسب درآمد بالا و افزایش میزان فروش، هدف اصلی و نهایی تمامی مشاغل است. اما آنچه که به عنوان ستون اصلی یک کسب و کار در نظ...
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چندین سال اخیر به یک ابزار تقریبا حیاتی برای مشاغل کوچک و بزرگ تبدیل شده است....
امکانات و قابلیتهای سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چندین سال اخیر، رشد و توسعه چشمگیری داشته و به همین دلیل...
CRM یک رویکرد استراتژیک در دنیای بازاریابی و کسب و کار است که سازمانهای مختلف با هدف بهبود کیفیت روابط خود با مشتریان ...