مقالات بمان


آموزش مدیریت قیف فروش با crm

قیف فروش (Sales Funnel) یک اصطلاح مهم بازاریابی برای توصیف سفری است که مشتریان بالقوه در مسیر خرید از یک برند طی می‌ک...

بررسی نقش crm در سازمان ها و کسب و کارها

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بخش جدایی ناپذیری از هر استراتژی کسب و کار موفق است که به مشاغل و سازمان‌های مختلف کمک م...

بررسی تفاوت اتوماسیون بازاریابی با crm

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) و CRM (Customer Relationship Management) دو نرم افزار مختلف هستند که در ظاهر...

همه چیز درباره مدیریت مشتریان در crm

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) به مجموعه‌ای از اصول، شیوه‌ها و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که یک سازمان یا کسب و کار در ...

معرفی انواع مدل های crm

برقراری ارتباط موثر با مشتریان به عنوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین روش‌های رشد و پیشرفت کسب و کارها در نظر گرفته می‌ش...

نقش crm در بازاریابی

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ابزاری مهم و حیاتی برای استفاده در بخش‌های مختلف سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف اس...

بررسی نحوه افزایش فروش با نرم افزار crm

کسب درآمد بالا و افزایش میزان فروش، هدف اصلی و نهایی تمامی مشاغل است. اما آنچه که به عنوان ستون اصلی یک کسب و کار در نظ...

بررسی مزایای نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چندین سال اخیر به یک ابزار تقریبا حیاتی برای مشاغل کوچک و بزرگ تبدیل شده است....

راهنمای انتخاب نرم افزار crm مناسب بیزینس ها

امکانات و قابلیت‌های سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در چندین سال اخیر، رشد و توسعه چشمگیری داشته و به همین دلیل...

crm چیست؟

CRM یک رویکرد استراتژیک در دنیای بازاریابی و کسب و کار است که سازمان‌های مختلف با هدف بهبود کیفیت روابط خود با مشتریان ...