تقریبا در همه 365 روز سال برنامه نویس های وبکده در حال توسعه ماژول های عمومی سایت ها مثل ماژول فروشگاهی و مقالات و ... هستند و به صورت مرتب نسخه جدید این ماژول ها بر روی سایت هایی که پشتیبانی دارند نصب میشود و مزایای زیادی برای سایت از جمله تغییرات ظاهری پنل مدیریت و بهینه سازی های سئو و سرعت سایت را دارد.
بروز رسانی نرم افزار
|
|
|
|
|
|
ربات هایی توسط برنامه نویسان وبکده تولید شده است که منابع هاست شما را به صورت خودکار کنترل کرده و در صورت نیاز فایل های اضافی و لاگ ها را حذف میکنند.
مدیریت منابع هاست
|
|
|
|
|
|
رباتی که برنامه نویسان وبکده تولید کردهاند، چند بار در روز وضعیت قطع یا وصل بودن سایت را بررسی میکند و گزارشات لازم را میدهد.
بررسی روزانهی وضعیت سایت
|
|
|
|
|
|
کم کردن تعداد فایل های مورد نیاز سایت و ادغام آنها در یک فایل، و کوچک کردن آنها، جهت افزایش سرعت و سئو فرندلی شدن سایت. (این کار به صورت روزانه و توسط ربات انجام میشود)
بهینهسازی روزانهی فایلها
|
|
|
|
|
|
در صورتی که هاست خودتان را از طریق وبکده تهیه کرده باشید، به صورت منظم از فایلها و اطلاعات شما فایل پشتیبان تهیه میشود.
پشتیبانگیری بر روی سفارشات هاست وبکده
|
۱۵ روز
|
۷ روز
|
۳ روز
|
هر روز
|
هر روز
|
هسته سایت شما بعد از چندین ماه نیاز به بروزرسانی دارد.
بهروزرسانی نسخهی پرتال
|
|
|
|
|
|
اگر ماژول های نصب شده روی سایت شما به هر دلیل با اختلال مواجه شوند مشکل آنها بررسی و برطرف میشود.
رفع مشکلات نرم افزارها
|
|
|
|
|
|
تضمین ارسال ایمیل از طریق وبسایت در مواقعی که نیاز هست به کاربر یا مدیر ایمیل به صورت خودکار ارسال شود.
تنظیمات SMTP
|
|
|
|
|
|
اگر به هر دلیلی اطلاعات یا فایل های شما آسیب ببینند آخرین نسخه از فایل پشتیبان سایت شما بازگزدانده میشود.
بازنشانی فایل پشتیبان
|
|
|
|
|
|
برخی اختلالات بر روی سرور و تنظیمات آن است که توسط کارشناسان وبکده بررسی و برطرف میشوند.
رفع مشکلات سرور
|
|
|
|
|
|
چنانچه در تنظیمات سایت یا صفحه بندی و منوها اختلالی توسط مدیر یا اپراتور به وجود بیاید توسط کارشناسان وبکده مشکل بررسی و برطرف میشود.
رفع مشکلات داخلی سایت
|
|
|
|
|
|
در صورتی که ربات های مخرب اینترنتی به سایت شما حمله کنند که این اتفاق کم رخ نمیدهد. رباتهایی که توسط برنامه نویسان وبکده تولید شده است از عملکرد مخرب این ربات ها جلوگیری میکنند.
جلوگیری از حمله رباتها
|
|
|
|
|
|
برای شما به تعداد محدود ایمیل جدید تولید میشود و حذف میشود.
حذف و افزودن ایمیل
|
|
|
|
|
|
سایت ها اغلب فرم های مختلفی مثل تماس با ما ثبت سفارش و ... دارند، و وبکده تضمین میکند که تمام فرم هایی که احتیاج به ارسال ایمیل دارند برای مدیر و کاربر ایمیل ارسال کنند.
ارسال ایمیل فرمها
|
|
|
|
|
|
در صورتی که اپراتور یا مسئول سایت شما سوالی در رابطه با تولید محتوا و استفاده از امکانات سایت داشته باشد و فایل های آموزشی برای آن مورد کافی نباشد، این آموزش به صورت تلفنی انجام میشود.
آموزش تلفنی استفاده از سایت
|
|
|
|
|
|
گاهی بررسی برخی از کارها به صورت تیکتی بسیاز زمان بر تر از بررسی تلفنی میشود. در این حالت و با تشخیص کارشناسان وبکده، مشکل شما به صورت تلفنی بررسی میشود.
بررسی تلفنی مسائل فنی
|
|
|
|
|
|
این مورد شامل تغییرات محتوایی ساده مانند تغییر اسم ها و آدرس ها و شماره تلفن ها در پوسته و ... و نیز شامل تغییرات ظاهری کوچک مانند تغییر پین مپ گوگل و تغییر عکس های اسلایدر، یا تغییرات ساده ظاهری که اختلال در پوسته ایجاد نکند را شامل میشود.
تغییرات محتوای ساده و تغییرات ظاهری جزئی
|
|
|
|
|
|
در این حالت شما میتوانید با شماره همراه کارشناسان وبکده در خارج از زمان اداری و در صورت وجود شرایط بحرانی تماس حاصل فرمایید.
ارتباط خارج از زمان اداری
|
|
|
|
|
|
در این حالت شما حتی میتوانید در روز های تعطیل هم در صورت وجود شرایط بحرانی با شماره همراه کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
پاسخدهی تیکت در روزهای تعطیل
|
|
|
|
|
|
مبانی سئو سایت مثل چگونگی تولید محتوای محصولات، گروه بندی ها مقالات ، صفحه ها و... به صورت تلفنی توضیح داده میشود.
آموزش مبانی سئوی سایت
|
|
|
|
|
|
جلسه ای با مدیران و کارشناسان وبکده، مرتبط با هدف سایت شما
برگزاری جلسهی مشاوره
|
|
|
1 جلسه
|
هر 4 ماه یکبار
|
هر 1 ماه یکبار
|
بررسی همه امکانات سایت شما به صورت دورهای توسط اپراتور وبکده
مرتبسازی دورهای صفحه اصلی سایت
|
|
|
|
|
هر 3 ماه یکبار
|
تمامی سفارشات شما بعد از تمدید این پشتیبانی شامل تخفیف میشوند.
تخفیف فاکتورهای خدمات دیگر
|
|
|
|
|
5%
|
تولید محتوا و طراحی های مورد نیاز صفحات شما
صفحهآرایی محتوا
|
|
|
|
|
20 صفحه
|