پشتیبانی سایت

خدمات پشتیبانی وبسایت دات نت نیوک (.Net Nuke)

خدمات پشتیبانی وبسایت، یکی از وظایف مهم مجموعه‌ی وبکده در طول 17 سال گذشته است که با هدف ایجاد محیطی امن، وبسایت‌های متقاضیان را مورد پشتیبانی فنی و محتوایی قرار‌ می‌دهد. با برخورداری از خدمات پشتیبانی وبسایت، شما تیمی حرفه‌‌ای و فنی در دنیای مجازی به استخدام خود در‌ می‌آورید تا امنیت و آسودگی خاطر شما را درباره‌ی سایتتان تضمین کند. پشتیبانی و نظارت دائمی وبسایت شما را از بروز خطرات تهدیدکننده مصون‌ می‌دارد.

در حیطه‌ی خدمات پشتیبانی وبسایت، ما با نظارت مداوم بر برنامه‌ها، رفتار کاربران و ربات‌ها از بروز مشکلات و نواقص احتمالی پیش‌گیری‌ می‌کنیم. تجربه عامل اصلی پیشتازی ماست. در کنار آن، تکامل و افزایش هوشمندی برنامه‌ها و ربات‌های پشتیبانی، به خدمات پشتیبانی سرعت و دقت خاصی بخشیده است. این برنامه‌های هوشمند در ارتقای سطح کیفی خدمات پشتیبانی تأثیر بسزایی دارند که خود از تکرار مشکلات‌ می‌کاهد.

خدمات پشتیبانی، اعتبار وبسایت شما

خدمات پشتیبانی وبسایت تعمیرکار نواقص اینترنتی شما خواهد بود. در صورت بروز مشکلات امنیتی، هزینه‌ی گزافی بر دوش شما گذاشته‌ می‌شود. اما علاج واقعه را پیش از وقوع باید کرد! تعمیر و سرویس‌دهی ماهیانه، مشکلات شما را به حداقل‌ می‌رساند و حتی از پیدایش بسیاری از آن‌ها پیش‌گیری‌ می‌کند. همیشه به خاطر داشته باشید، رفع دردسرهای کوچک بسیار آسان‌تر از بازسازی‌های بزرگ است. بهتر است الآن تصمیم بگیرید تا فردا پشیمان نشوید. در این عصر سرعت و تکنولوژی، از دست‌دادن وبسایت حتی برای چند ساعت ضرر جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد. علاوه‌بر آن اعتبار کاری شما هم زیر سؤال‌ می‌رود. با خدمات پشتیبانی وبسایت اعتبار خود را حفظ کنید.

خدمات پشتیبانی وبسایت، سیستم امنیتی نامحسوس

ما با خدمات پشتیبانی وبسایت‌های دات نت نیوک مأموریت داریم آرامش و امنیت را در شرایط سخت برای صاحبان وبسایت فراهم سازیم. شما ممکن است برای ساخت وبسایت خود تلاش زیادی کرده باشید و در نهایت وبسایت دلخواه خود را طراحی کرده و محتوای لازم را هم تهیه نموده‌اید. خب این از نظر ما پایان کار شما نیست و این حرف از روی تجربه‌‌ای است که طی این سال‌ها کسب کرده‌ایم. برخورداری ملاکِ برتری و اطمینان نیست، مهم‌ترین هنر، حفظ داشته‌هاست. درست مانند هر چیز ارزشمند دیگری، وبسایت شما هم نیازمند تدبیراتی است که به‌طور کامل و همه‌جانبه آن را پشتیبانی و حمایت کند؛. یک سیستم امنیتی نامحسوس که همچون حصاری به‌دور محدوده‌ی فعالیت شما کشیده شده است که هیچ عامل مخرب خارجی توان و قدرت عبور از این حصار را نداشته باشد. خدمات پشتیبانی حافظ و نگهدار داشته‌های شماست.

خدمات پشتیبانی وبسایت‌های دات نت نیوک که در وبکده قابل ارائه هستند:

  • مطالعه‌ی درباره‌ی اجزای سایت
  • تجزیه و تحلیل و بررسی رقبا در حوزه‌ي آنلاین
  • شناخت، تجزیه و تحلیل مخاطبین هدف و نیازهای آن‌ها
  • بررسی مأموریت و چشم‌انداز سایت
  • بررسی سایت‌های مشابه
  • بررسی مطالب، دسته‌بندی‌ها و محتواهای پیش‌بینی‌شده و اولویت‌بندی آن‌ها از دید مدیران و کاربران (معماری اطلاعات)
نظرات مشتریان
  • ضمن تشکر از زحمات تیم آژانس بمان، اعلام میکنم تمام روند کار به صورت مطلوب و حرفه ای دنبال شد مخصوصا سیستم سایت و همین طور بخش طراحی که به علت ارتباط مستقیم با مشتری که از هر لحاظ باعث جلب رضایت اینجانب شده است.

    صابر قویدست
    صابر قویدست
    مدیرعامل مجموعه تکین تجارت سایا
  • من و همسرم از همکاری با بمان حس فوق العاده ای رو بی اغراق تجربه کردیم و تجربه همکاری بی نظیری رو باهاشون داشتیم و داریم 
    مشکلاتی که در رابطه با سایت داشتیم رو در کوتاه ترین زمان پاسخگو بودن و حتی در زمان های خارج از ساعات اداری با ما همکاری می‌کردند
    بهتره بگم که خیال ما از بابت بخش سایتمون ۱۰۰ درصد آسوده شده است.
    کیفیت خدمات هم که لازم به توضیح نیست و کاملا مشهود هست.

    جناب آقای امید منوچهری
    جناب آقای امید منوچهری
    مدیرعامل مجموعه داراکو
  • توى دنياى پرشتاب امروز يكى از مسايل كه باعث راحتيه خيال ميشه حل كردن مشكلات مشترى در كوتاه ترين زمان ممكنه كه تيم وبكده به صورت حرفه اى پاسخگوى اين نياز هست… و از ديگر نكاتى كه براى من به شخصه جالب بود اين بود كه تيم وبكده انعطاف پذيرى كاملى در برخورد با نياز مشترى و ايجاد ارتباط حرفه اى در عين حال صميمانه دارن. همين جا دوست دارم ازشون براى داشتن اخلاق حرفه اى تشكر كنم.

    سرکار خانم ناتاشا رجبی
    سرکار خانم ناتاشا رجبی
    مدیرعامل آموزشگاه رسا
  • تیم شما همه جوره مورد تایید ما هستش
    ما همه جوره از شما راضی بودیم و هستیم
    کیفیت خدمات شما از قبیل پاسخگویی پیگیری سفارش و غیره واقعا خوب بود

    جناب آقای سیف الله زاده
    جناب آقای سیف الله زاده
    مدیرعامل مجموعه دکوپنل
  • خلاق، ایده پرداز، متعهد و دارای اخلاق حرفه ای

    صفاتی هستند که میتوان برای توصیف کارشناسان و طراحان مجموعه معظم وبکده در راستای حمایت از مشتریان استفاده کرد.

    همکاری با مجموعه معظم وبکده و آرمکده یکی از بهترین تجربیات حرفه ای اینجانب بوده است و امیدوارم این همکاری، تداوم و استمرار داشته باشد. صمیمانه از کلیه تلاش ها و زحمات ارزشمند شما در توسعه و بهبود اهداف "امداد سیلندر تیوان تجارت" سپاسگزاری می کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما را آرزومندم.

    جناب آقای مجید علیجانی
    جناب آقای مجید علیجانی
    مدیرعامل مجموعه امدادسیلندر
  • اگه بخوام نقطه قوتی از وبکده بگم این هست که پیوند اتصال مشتری و مجموعه‌ی خودشون رو به خوبی درک کردن و میدونن که رشد مشتری باعث رشد بیشتر مجموعه بمان میشه و این نکته ای نیست که بشه ازش به سادگی رد شد. 
    برای انتخاب یه شریک تجاری(سپردن ساخت سایت) جزو بهترین گزینه هست.

    جناب آقای سعید شرفی
    جناب آقای سعید شرفی
    مدیر مجموعه زرینه
  • سلام و عرض ارادت خدمت مجموعه بزرگ بمان
    اینجانب درمدت 2سال اشنایی با مجموعه، ضمن رضایت کامل همه جانبه، کمال تشکر و قدردانی از عزیزان رو دارم. و در یک جمله خلاصه عرض کنم که سایت دارالترجمه دیدمانا در حال حاضر به فعالیت قابل قبول رسیده است.

    جناب آقای امیرحسین سلطانی
    جناب آقای امیرحسین سلطانی
    مدیرعامل مجموعه دیدمانا
  • من سال هاست که با تیم وبکده و مجموعه بمان آشنایی دارم و پروژه های متعددی را به کمکشون به سرانجام رساندم. فکر می کنم برای توصیف شان نیاز به جملات طولانی نباشه و مصداق بارز تعهد، خلاقیت، پبشرو بودن و اخلاق کاری و اجتماعی هستند.
    پاینده باشین و سرفراز

    جناب آقای عظیم زاده
    جناب آقای عظیم زاده
    مدیرعامل مجموعه ایکیاکده
.رزرو مشاوره

جهت درخواست مشاوره، با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

خدمات پشتیبانی وبسایت های دات نت نیوک که در وبکده قابل ارائه میباشد
عنوان سرویس پکیج رباتیک پکیج برنزی پکیج نقره ای پکیج طلایی پکیج VIP
تقریبا در همه 365 روز سال برنامه نویس های وبکده در حال توسعه ماژول های عمومی سایت ها مثل ماژول فروشگاهی و مقالات و ... هستند و به صورت مرتب نسخه جدید این ماژول ها بر روی سایت هایی که پشتیبانی دارند نصب می‌شود و مزایای زیادی برای سایت از جمله تغییرات ظاهری پنل مدیریت و بهینه سازی های سئو و سرعت سایت را دارد.
بروز رسانی نرم افزار
ربات هایی توسط برنامه نویسان وبکده تولید شده است که منابع هاست شما را به صورت خودکار کنترل کرده و در صورت نیاز فایل های اضافی و لاگ ها را حذف می‌کنند.
مدیریت منابع هاست
رباتی که برنامه نویسان وبکده تولید کرده‌اند، چند بار در روز وضعیت قطع یا وصل بودن سایت را بررسی می‌کند و گزارشات لازم را می‌دهد.
بررسی روزانه‌ی وضعیت سایت
کم کردن تعداد فایل های مورد نیاز سایت و ادغام آنها در یک فایل، و کوچک کردن آنها، جهت افزایش سرعت و سئو فرندلی شدن سایت. (این کار به صورت روزانه و توسط ربات انجام می‌شود)
بهینه‌سازی روزانه‌ی فایل‌ها
در صورتی که هاست خودتان را از طریق وبکده تهیه کرده باشید، به صورت منظم از فایل‌ها و اطلاعات شما فایل پشتیبان تهیه می‌شود.
پشتیبان‌گیری بر روی سفارشات هاست وبکده
۱۵ روز ۷ روز ۳ روز هر روز هر روز
هسته سایت شما بعد از چندین ماه نیاز به بروزرسانی دارد.
به‌روزرسانی نسخه‌ی پرتال
اگر ماژول های نصب شده روی سایت شما به هر دلیل با اختلال مواجه شوند مشکل آنها بررسی و برطرف می‌شود.
رفع مشکلات نرم افزارها
تضمین ارسال ایمیل از طریق وبسایت در مواقعی که نیاز هست به کاربر یا مدیر ایمیل به صورت خودکار ارسال شود.
تنظیمات SMTP
اگر به هر دلیلی اطلاعات یا فایل های شما آسیب ببینند آخرین نسخه از فایل پشتیبان سایت شما بازگزدانده می‌شود.
بازنشانی فایل پشتیبان
برخی اختلالات بر روی سرور و تنظیمات آن است که توسط کارشناسان وبکده بررسی و برطرف می‌شوند.
رفع مشکلات سرور
چنانچه در تنظیمات سایت یا صفحه بندی و منوها اختلالی توسط مدیر یا اپراتور به وجود بیاید توسط کارشناسان وبکده مشکل بررسی و برطرف می‌شود.
رفع مشکلات داخلی سایت
در صورتی که ربات های مخرب اینترنتی به سایت شما حمله کنند که این اتفاق کم رخ نمی‌دهد. ربات‌هایی که توسط برنامه نویسان وبکده تولید شده است از عملکرد مخرب این ربات ها جلوگیری می‌کنند.
جلوگیری از حمله ربات‌ها
برای شما به تعداد محدود ایمیل جدید تولید می‌شود و حذف می‌شود.
حذف و افزودن ایمیل
سایت ها اغلب فرم های مختلفی مثل تماس با ما ثبت سفارش و ... دارند، و وبکده تضمین میکند که تمام فرم هایی که احتیاج به ارسال ایمیل دارند برای مدیر و کاربر ایمیل ارسال کنند.
ارسال ایمیل فرم‌ها
در صورتی که اپراتور یا مسئول سایت شما سوالی در رابطه با تولید محتوا و استفاده از امکانات سایت داشته باشد و فایل های آموزشی برای آن مورد کافی نباشد، این آموزش به صورت تلفنی انجام می‌شود.
آموزش تلفنی استفاده از سایت
گاهی بررسی برخی از کارها به صورت تیکتی بسیاز زمان بر تر از بررسی تلفنی می‌شود. در این حالت و با تشخیص کارشناسان وبکده، مشکل شما به صورت تلفنی بررسی می‌شود.
بررسی تلفنی مسائل فنی
این مورد شامل تغییرات محتوایی ساده مانند تغییر اسم ها و آدرس ها و شماره تلفن ها در پوسته و ... و نیز شامل تغییرات ظاهری کوچک مانند تغییر پین مپ گوگل و تغییر عکس های اسلایدر، یا تغییرات ساده ظاهری که اختلال در پوسته ایجاد نکند را شامل می‌شود.
تغییرات محتوای ساده و تغییرات ظاهری جزئی
در این حالت شما میتوانید با شماره همراه کارشناسان وبکده در خارج از زمان اداری و در صورت وجود شرایط بحرانی تماس حاصل فرمایید.
ارتباط خارج از زمان اداری
در این حالت شما حتی میتوانید در روز های تعطیل هم در صورت وجود شرایط بحرانی با شماره همراه کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
پاسخ‌دهی تیکت در روز‌های تعطیل
مبانی سئو سایت مثل چگونگی تولید محتوای محصولات، گروه بندی ها مقالات ، صفحه ها و... به صورت تلفنی توضیح داده می‌شود.
آموزش مبانی سئوی سایت
جلسه ای با مدیران و کارشناسان وبکده، مرتبط با هدف سایت شما
برگزاری جلسه‌ی مشاوره
1 جلسه هر 4 ماه یکبار هر 1 ماه یکبار
بررسی همه امکانات سایت شما به صورت دوره‌ای توسط اپراتور وبکده
مرتب‌سازی دوره‌‌ای صفحه اصلی سایت
هر 3 ماه یکبار
تمامی سفارشات شما بعد از تمدید این پشتیبانی شامل تخفیف می‌شوند.
تخفیف فاکتورهای خدمات دیگر
5%
تولید محتوا و طراحی های مورد نیاز صفحات شما
صفحه‌آرایی محتوا
20 صفحه

برای محاسبه هزینه پشتیبانی روی دکمه مقابل کلیک کنید.

محاسبه هزینه
  • مدت زمان پشتیبانی چقدر است؟

    به‌صورت پیش‌فرض به مدت ۶ ماه است و با توجه به قرارداد بسته‌شده می‌تواند تا یک سال ادامه داشته باشد. توجه داشته باشید که برای سرویس‌های طراحی سایت، ۶ ماه پشتیبانی رایگان در نظر گرفته شده است ولی برای افزایش این زمان می‌توانید از یکی از پکیج‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی، الماس یا VIP استفاده کنید.

  • آیا انتخاب نوع پشتیبانی بر عهده‌ی مشتری است؟

    بله. البته برخی از مشتریان وبکده با توجه به سابقه‌ی همکاری موفقیت‌آمیز چندین‌ساله با شرکت وبکده و اعتمادی که به این مجموعه دارند، انتخاب نوع پشتیبانی را بر عهده‌ی کارشناسان وبکده می‌گذارند تا این انتخاب بر اساس نیاز آن‌ها صورت گیرد. با این حال شما در انتخاب خود آزاد هستید و می‌توانید یکی از پکیج‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی، الماسی یا VIP را انتخاب کنید.

  • آیا در طول مدت پشتیبانی سایت، آموزش‌های لازم برای آینده ارائه خواهد شد؟

    بله. در همه‌ی پکیج‌های پشتیبانی در وبکده، آموزش‌های لازم برای استفاده از سایت ارائه خواهد شد. به ویژه این‌که در پکیج‌های نقره‌ای و بالاتر می‌توانید از آموزش تلفنی نحوه‌ی استفاده از سایت بهره ببرید و در پکیج‌های طلایی و بالاتر هم می‌توانید از آموزش مبانی سئو استفاده کنید تا در دوران پس از اتمام پشتیبانی در اموری از سایت که تخصصی نیستند، خودکفا شوید.

  • تمدید پشتیبانی چه تأثیری بر کسب‌و‌کار ما دارد؟

    با توجه به این‌که برخی از استاندارهای سئو به‌طور مداوم و هر چند وقت یک‌بار توسط شرکت گوگل تغییر می‌کند با به‌روزرسانی ماژول‌های سایت، استانداردهای جدید سئو در سایت پیاده‌سازی می‌شود که این کار کمک زیادی به بهینه‌‌سازی سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر کارفرما می‌کند و احتمال ورود مشتریان از طریق گوگل و سایر پلتفرم‌ها به صفحات سایت را بیشتر می‌کند. در صورت نیاز، توضیحات فنی بیشتری در این رابطه به مشتریان ارائه خواهد شد.

  • آیا اخذ مشاوره برای خدمات پشتیبانی سایت از وبکده هزینه دارد؟

    خیر. مشاوره برای دریافت خدمات مختلف در وبکده رایگان است و پس از دریافت مشاوره، هیچ‌گونه تعهدی برای مشتریان عزیز به وجود نخواهد آمد. البته در صورت تمایل مشتریان می‌توانند از خدمات وبکده بهره‌مند شوند.

  • آیا مشاوره در وبکده فقط به‌صورت حضوری است و یا از طریق جلسات مجازی هم این امکان وجود دارد؟

    این جلسات به هر دو صورت حضوری و مجازی و برای تمام مشتریان داخلی و خارجی قابل برگزاری است.

  • سئو به چه صورتی در وبکده پیاده‌سازی می‌شود؟

    همه‌ی سایت‌های طراحی‌شده در وبکده، سئوفرندلی (SEO-friendly) هستند و بر اساس الگوریتم‌ها و استانداردهای سئو پایه‌گذاری می‌گردد. برای دیده‌شدن در صفحه‌ی نخست موتورهای جست‌وجو باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که این موضوع حدود 60 درصد به نحوه‌ی سئوی داخلی و خارجی وبسایت باز می‌گردد و حدود ۴۰ درصد هم به منحصربه‌فرد بودن محتوا و سایر استانداردها بستگی دارد. اگر در این دو بخش به‌درستی عمل شود، می‌توان انتظار داشت وبسایت طراحی‌شده پس از گذشت زمان مناسب، در صفحه‌ی نخست جست‌وجو دیده شود.

  • آیا همه‌ی هزینه‌ی پشتیبانی سایت باید در ابتدا پرداخت شود؟

    خیر با توجه به توافق صورت‌گرفته بین کارفرما و وبکده، پرداخت هزینه‌ی پروژه می‌تواند در قسط‌های مختلف صورت گیرد.

  • آیا امکان تولید محتوا برای سایت‌های طراحی‌شده در وبکده وجود دارد؟

    بله. برای وبسایت‌هایی که توسط ما یا دیگران طراحی شده باشد، آمادگی تولید و انتشار محتوا را داریم که با توجه به درخواست و نیاز کارفرما در این خصوص اقدام خواهد شد.

  • آیا امکان انتقال آرشیو مطالب از جایی دیگر به سایت طراحی‌شده‌ی جدید وجود دارد؟

    بله، اگر بانک اطلاعاتی سایت قبلی استاندارد باشد، می‌توان تمام مطالب را به‌طور کامل به وبسایت جدید انتقال داد.

  • آیا نحوه‌ی کاربریِ سایت آموزش داده می‌شود؟

    بله، پس از اتمام مراحل طراحی، نحوه‌ی استفاده و بارگذاری مطالب در سایت توسط کارشناسان وبکده به‌طور کامل آموزش داده خواهد شد.

  • آیا وبکده از داده‌های مندرج در سایت، پشتیبانی خواهد گرفت؟

    بله. در کلیه وبسایت‌های تولیدشده توسط این مجموعه، درصورتی‌که هاست توسط وبکده تهیه شده باشد، از تمامی داده‌ها و بانک اطلاعاتی مشتریان به‌صورت دوره‌ای نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌گردد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوان به‌راحتی آن‌ها را بارگذاری کرد.

در خواست مشاوره

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

Loading