- مطالعه در خصوص اجزای پورتال
- تجزیه و تحلیل و بررسی رقبا در حوزه انلاین
- شناخت، تجزیه و تحلیل مخاطبین هدف و نیازهای آنها
- بررسی ماموریت و چشم انداز پورتال
- بررسی پورتال های مشابه
- بررسی مطالب، دسته بندی ها و محتواهای پیش بینی شده و اولویت بندی آنها از دید مدیران و کاربران (معماری اطلاعات)
- تشکیل جلسات گروهی ایدهپردازی به روش بارش فکری (Brainstorming)
- ارائهی پیشنهادات و به چالشکشیدن آنها جهت یافتن بهترین راهحل
- طراحی ساختار وبسایت یا Wireframe اولیه
- بررسی اولویتبندی دستهبندیها و محصولات مهم
- ایدهپردازی، خلق و طراحی ساختار پایهی صفحه اصلی (Basic Structure)
- طراحی صفحات بر مبنای مفاهیم تجربهی کاربری، سادگی در عین زیبایی و کاربردپذیری (UX)
- ایدهپردازی و طراحی ساختار سایت در سایزهای تصویر مختلف شامل: تبلت، موبایل، تلویزیونهای هوشمند و کامپیوترهای شخصی
- بازبینی طرح توسط تیم و انجام اصلاحات لازم قبل از ارائه به کارفرما (Refine)
- بررسی طرح توسط کارفرما و اعلام نظر
- طراحی ظاهری کاربر-محور (بر اساس تعامل سادهی کاربر با همهی بخشهای پورتال)
- استفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینهی فعالیت
- استفاده از فونتهای خوانـا با رنگهایی مناسـب و بهکارگیری رنگ سازمانی
- استفاده از افکتهای چشمنواز و منحصربهفرد
- طراحی و توسعهی وب براساس استاندارد XHTML
- طراحی و توسعهی وب تماماً بـر مبنـای کـدهای CSS
- خلق قالب پورتال در حالت Full responsive و بدون نقص
- پروسهی تست وبسایت طی چک یک لیست کامل از 230 پارامتر در حوزههای مختلف
مهمترین مرحله در این زمینه ارائهی وبسایت بهعنوان محصول نهایی به کارفرماست.
شاید بیشتر طراحان سایت در این مرحله پروژه را تماماً تحویل دهند و برایشان اهمیتی نداشته باشد که صاحبانِ سایت با چه کیفیتی با محصول نهایی خود تعامل میکند و آن را در جهت پیشبرد اهداف کسبوکارشان بهکار میبرند.
ما باور داریم که دقیقاً در همین نقطه است که مأموریت مشترک تیم وبکده و مشتریانمان آغاز میشود. ما مسئول محصول دیجیتالی هستیم که برای شما خلق کردیم.
ما دلسوزانه و مسئولانه در جهت دستیابی به حداکثر بهرهوری از پورتال، در کنار شما میمانیم.
- آموزش کنترل و بهروزرسانی پورتال
- ارائهی ویدئو آموزشی از کنترل پنل پورتال
- ارائهی مشاوره در جهت توسعه و بهبود عملکرد آتی پورتال
- تیم پشتیبانی فنی مجرب، پاسخگو و همراه برای رفع مشکلات احتمالی در کوتاهترین زمانِ ممکن، بدون داشتن نگرانی و دغدغهی اعلام موارد تکراری
- سیستم تیکت قوی و پاسخگویی سریعِ مشکلات احتمالی مشتریان
- اجرای سریع و نامحدود درخواستها، افزودن ویژگیهای جدید و اصلاحات مورد نظرِ مشتریان
- رصد دائمیِ پورتالها و سرورها بهمنظور رفع خطاهای احتمالی و از کار افتادن پورتال
- بهروزرسانی پورتالها با هدف افزایش امنیت و مسدود کردن حفرهها و باگهای امنیتی
- حفظ امنیت دیتابیس و جلوگیری از نشر اطلاعات و آمار پورتال بهدست رقبا