نرم‌افزار جلسات: راهکاری حرفه‌ای برای مدیریت جلسات

داستان توسعه نرم‌افزار جلسات بمان
ما نرم‌افزار جلسات آژانس بمان را در سال ۱۳۸۷ و با هدف ایجاد نظم و بهینه‌سازی مدیریت جلساتمان طراحی و تولید کردیم. پیش از آن، ما مشکلات متعددی در روند برگزاری جلسات خود داشتیم که موجب نارضایتی پرسنل و مشتریان می‌شد و هزینه‌های زیادی را به شرکت تحمیل می‌کرد. همین چالش‌ها ما را بر آن داشت تا به دنبال یک راهکار اساسی باشیم.
پس از بررسی‌های متعدد، به این نتیجه رسیدیم که طراحی یک نرم‌افزار اختصاصی برای تنظیم جلسات، بهترین راه‌حل برای این مشکل است؛ چراکه در آن زمان، در بازار هم نرم‌افزاری ساده و کاربردی برای مدیریت جلسات وجود نداشت. نسخه اولیه برنامه‌مان، به‌رغم برخی محدودیت‌ها، توانست تا حدی مشکلاتمان را کاهش دهد، اما همچنان به بهینه‌سازی‌های بیشتری نیاز داشت.
هدف ما طراحی نرم‌افزاری بی‌نقص، ساده و در عین حال قدرتمند بود. به همین منظور، در طول این سال‌ها، صدها جلسه برای بهبود و توسعه این نرم‌افزار برگزار کردیم و بارها و بارها تغییرات مختلفی روی آن اعمال نمودیم. امروز می‌بینیم که تلاش‌های تیم بمان نتیجه داده است؛ ما تاکنون بیش از ۴۹۰۰ جلسه در نرم‌افزار جلسات ثبت کرده‌ایم و این نرم‌افزار با عملکرد بدون نقص و سریع خود، نه‌تنها بهره‌وری و نظم بلکه رضایت کاربران را نیز تا حد زیادی افزایش داده است. 
به مرور زمان، مشتریان ما نیز، به‌واسطه تجربه‌شان به‌عنوان مخاطب جلسات تنظیم‌شده در این نرم‌افزار، متوجه کارایی سیستم ما شدند و درخواست داشتند تا نسخه‌ای هم برای آن‌ها فراهم کنیم. در ابتدا، تمایلی به ارائه عمومی آن نداشتیم، زیرا این نرم‌افزار به‌طور ویژه برای نیازهای داخلی شرکت طراحی شده بود. اما پس از آن‌که بسیاری از مشتریان تجربه‌های ناخوشایندی از نرم‌افزارهای مشابه موجود در بازار داشتند، تصمیم گرفتیم نسخه‌ای عمومی از نرم‌افزار جلسات خود را توسعه دهیم.
امروز، مدیران بسیاری از شرکت‌ها از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و لذت هماهنگی و دقت در برگزاری جلسات را تجربه کرده‌اند. مأموریت ما در آژانس بمان همواره طراحی و ارائه نرم‌افزارهایی بوده است که در عین حرفه‌ای بودن، کاربری ساده و قابل‌فهمی داشته باشند، به‌طوری که حتی کاربران ناآشنا نیز بتوانند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنند.
اکنون، نرم‌افزار جلسات آژانس بمان به یکی از عوامل اصلی رضایت پرسنل و مشتریانمان تبدیل شده است. امیدواریم شما نیز با استفاده از این ابزار، مدیریت جلسات خود را بهبود ببخشید و به‌عنوان مدیری هوشمند و تصمیم‌گیر، به کارایی سازمان خود افتخار کنید.

نظرات مشتریان طراحی سایت
  • ضمن تشکر از زحمات تیم آژانس بمان، اعلام میکنم تمام روند کار به صورت مطلوب و حرفه ای دنبال شد مخصوصا سیستم سایت و همین طور بخش طراحی که به علت ارتباط مستقیم با مشتری که از هر لحاظ باعث جلب رضایت اینجانب شده است.

    صابر قویدست
    صابر قویدست
    مدیرعامل مجموعه تکین تجارت سایا
  • من و همسرم از همکاری با بمان حس فوق العاده ای رو بی اغراق تجربه کردیم و تجربه همکاری بی نظیری رو باهاشون داشتیم و داریم 
    مشکلاتی که در رابطه با سایت داشتیم رو در کوتاه ترین زمان پاسخگو بودن و حتی در زمان های خارج از ساعات اداری با ما همکاری می‌کردند
    بهتره بگم که خیال ما از بابت بخش سایتمون ۱۰۰ درصد آسوده شده است.
    کیفیت خدمات هم که لازم به توضیح نیست و کاملا مشهود هست.

    جناب آقای امید منوچهری
    جناب آقای امید منوچهری
    مدیرعامل مجموعه داراکو
  • توى دنياى پرشتاب امروز يكى از مسايل كه باعث راحتيه خيال ميشه حل كردن مشكلات مشترى در كوتاه ترين زمان ممكنه كه تيم وبكده به صورت حرفه اى پاسخگوى اين نياز هست… و از ديگر نكاتى كه براى من به شخصه جالب بود اين بود كه تيم وبكده انعطاف پذيرى كاملى در برخورد با نياز مشترى و ايجاد ارتباط حرفه اى در عين حال صميمانه دارن. همين جا دوست دارم ازشون براى داشتن اخلاق حرفه اى تشكر كنم.

    سرکار خانم ناتاشا رجبی
    سرکار خانم ناتاشا رجبی
    مدیرعامل آموزشگاه رسا
  • تیم شما همه جوره مورد تایید ما هستش
    ما همه جوره از شما راضی بودیم و هستیم
    کیفیت خدمات شما از قبیل پاسخگویی پیگیری سفارش و غیره واقعا خوب بود

    جناب آقای سیف الله زاده
    جناب آقای سیف الله زاده
    مدیرعامل مجموعه دکوپنل
  • خلاق، ایده پرداز، متعهد و دارای اخلاق حرفه ای

    صفاتی هستند که میتوان برای توصیف کارشناسان و طراحان مجموعه معظم وبکده در راستای حمایت از مشتریان استفاده کرد.

    همکاری با مجموعه معظم وبکده و آرمکده یکی از بهترین تجربیات حرفه ای اینجانب بوده است و امیدوارم این همکاری، تداوم و استمرار داشته باشد. صمیمانه از کلیه تلاش ها و زحمات ارزشمند شما در توسعه و بهبود اهداف "امداد سیلندر تیوان تجارت" سپاسگزاری می کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما را آرزومندم.

    جناب آقای مجید علیجانی
    جناب آقای مجید علیجانی
    مدیرعامل مجموعه امدادسیلندر
  • اگه بخوام نقطه قوتی از وبکده بگم این هست که پیوند اتصال مشتری و مجموعه‌ی خودشون رو به خوبی درک کردن و میدونن که رشد مشتری باعث رشد بیشتر مجموعه بمان میشه و این نکته ای نیست که بشه ازش به سادگی رد شد. 
    برای انتخاب یه شریک تجاری(سپردن ساخت سایت) جزو بهترین گزینه هست.

    جناب آقای سعید شرفی
    جناب آقای سعید شرفی
    مدیر مجموعه زرینه
  • سلام و عرض ارادت خدمت مجموعه بزرگ بمان
    اینجانب درمدت 2سال اشنایی با مجموعه، ضمن رضایت کامل همه جانبه، کمال تشکر و قدردانی از عزیزان رو دارم. و در یک جمله خلاصه عرض کنم که سایت دارالترجمه دیدمانا در حال حاضر به فعالیت قابل قبول رسیده است.

    جناب آقای امیرحسین سلطانی
    جناب آقای امیرحسین سلطانی
    مدیرعامل مجموعه دیدمانا
  • من سال هاست که با تیم وبکده و مجموعه بمان آشنایی دارم و پروژه های متعددی را به کمکشون به سرانجام رساندم. فکر می کنم برای توصیف شان نیاز به جملات طولانی نباشه و مصداق بارز تعهد، خلاقیت، پبشرو بودن و اخلاق کاری و اجتماعی هستند.
    پاینده باشین و سرفراز

    جناب آقای عظیم زاده
    جناب آقای عظیم زاده
    مدیرعامل مجموعه ایکیاکده
مشاوره طراحی سایت

امکانات ماژول جلسات

  •  ثبت جلسه توسط پرسنل دارای دسترسی

هر پرسنلی که دسترسی داشته باشد، می‌تواند جلسات جدیدی را ثبت کند.

  •  تعریف اس‌ام‌اس یادآوری جلسه

امکان تنظیم پیامک یادآوری جلسه در زمان‌های مشخص قبل از برگزاری آن.

  •  مشاهده لیست جلسات تنظیم‌شده

امکان مشاهده تمامی جلسات ثبت‌شده توسط کاربران مجاز.

  •  تعریف مکان‌های مختلف برای جلسات (به‌صورت نامحدود)

امکان ایجاد و مدیریت مکان‌های مختلف برای برگزاری جلسات.

  •  بررسی و اعلام جلسات متداخل

شناسایی تداخل جلسات از نظر مکان یا افراد دعوت‌شده و اعلام هشدار به تنظیم‌کننده جلسه.

  • ارسال پیام یادآوری جلسه در شب قبل

یادآوری خودکار جلسات برنامه‌ریزی‌شده به افراد مرتبط.

  •  ثبت جلسات منظم (دوره‌ای)

امکان تنظیم جلسات دوره‌ای (مثلاً هفتگی یا ماهانه).

  •  نمایش تاریخچه جلسات مشتریان

مشاهده لیست تمامی جلساتی که یک مشتری در آن‌ها حضور داشته است.

  •  انتخاب مخاطب برای جلسه

امکان انتخاب سریع مشتری یا مخاطب مورد نظر برای تنظیم جلسه.

  •  افزودن چند پرسنل به جلسه

امکان دعوت چندین همکار و تعیین مسئولیت‌های آن‌ها.

  •  مشخص کردن نیاز به پارکینگ

تعیین نیاز به فضای پارکینگ برای مهمانان و اطلاع‌رسانی به تیم پشتیبانی جلسات.

  •  ثبت دکمه VIP برای مهمانان خاص

امکان مشخص کردن جلسات ویژه و مهمانان VIP.

  •  اطلاع‌رسانی به پرسنل خدماتی برای آماده‌سازی اتاق جلسه

ارسال پیام یادآوری به نیروی خدماتی جهت آماده‌سازی فضای جلسه.

  •  فیلتر جلسات بر اساس بازه زمانی

امکان جستجو و فیلتر کردن جلسات بر اساس تاریخ.

  •  کنسل کردن جلسه و اطلاع‌رسانی به مدعوین

امکان لغو جلسات و ارسال پیام به افراد دعوت‌شده.

  •  ویرایش اطلاعات جلسه و اطلاع‌رسانی تغییرات

امکان تغییر زمان، مکان و سایر جزئیات جلسه همراه با اطلاع‌رسانی به اعضای آن.

  •  ارسال پیام اختصاصی از طریق اس‌ام‌اس

ارسال پیام‌های آماده و اختصاصی به مخاطبان مرتبط با جلسه.

  •  ایجاد متون آماده برای پیام‌های تکراری

ذخیره و استفاده از پیام‌های پرکاربرد مانند آدرس جلسه.

  •  اطلاع‌رسانی تغییرات جلسات به مدیران ارشد

مدیران در صورت جابجایی یا تغییرات جلسات به‌طور خودکار مطلع می‌شوند.

  •  مشاهده گزارش تاریخچه جلسات یک فرد در بازه زمانی خاص

نمایش گزارش جلسات برگزارشده برای هر فرد در دوره‌های مشخص.

مزایای نرم‌افزار جلسات

  •     مدیریت آسان و منظم جلسات برای جلوگیری از بی‌نظمی و فراموشی برنامه‌های مهم.
  •     ایجاد تجربه حرفه‌ای برای مهمانان از جمله مشتریان VIP و افراد دعوت‌شده به مصاحبه‌های استخدامی.
  •     کاهش چالش‌های مدیریت جلسات با هماهنگی سریع و اطلاع‌رسانی خودکار.
  •      ایجاد شفافیت برای مدیران در پیگیری جلسات پرسنل و مشتریان.

نرم‌افزار جلسات بمان کمک می‌کند که برنامه‌ریزی جلسات در شرکت‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون فراموشی یا تداخل انجام شود. همین حالا برای بهینه‌سازی مدیریت جلسات خود اقدام کنید!

جهت درخواست مشاوره طراحی سایت ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در خواست مشاوره

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

Loading