آنچه در این مقاله میخوانید

    چند نکته در مورد آینده بازاریابی

    چند نکته در مورد آینده بازاریابی

    در بازاریابی گوگل و... تبلیغات و رویدادهای تجاری اخیر ما، رهبران صنعتی نظر داده اند که آخرین نیروها و روند شکل دادن به بازاریابی در آینده چگونه انجام می شود. 4 روش همراه با خلاقیت و نوآوری در تبلیغات با تجزیه و تحلیل به وجود آمده است و دابل کلیک DoubleClick را می توان امروز اجرا کرد.

    چند نکته در مورد آینده بازاریابی

    امروز انتظارات مصرف کننده ها بیشتر از گذشته شده است و این بدان معناست که هر کس باید خود نحوه برد بازی را بداند. آینده بازاریابی همه تجارب مرتبط و مفید را ارائه می دهد. با این حال هنوز راهکار قطعی در این مورد نوشته نشده است.

    برای مصرف کننده امروز علائم تجاری به بینش و فناوری بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل ما در گوگل به تکنولوژی بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم با کمک بازاریاب ها برای بهبود درک مصرف کننده از محصولات عمل کنیم. مشتریان بیش از صدها نقطه تماس با مراکز خرید دارند و بازاریابان باید تمامی این نقطه تماس ها را کشف کنند.

    ما به دنبال معرفی ابزارهای جدید هستیم تا فروشگاه ها بیشترین بازدیدکننده را داشته باشند. این ابزارها قادر به اندازی گیری و خرید و فروش محصولات توسط مشتریان به شکل ساده و موثر هستند. در بروزرسانی دیگری از بازاریابی گوگل، 4 خط مشی کلیدی برای ایجاد راهکارهای جدید بازاریابی وجود دارد که عبارتند از:

    1- روش های مردم موجب تکامل خرید می شود

    گوشی های همراه به یکی از دستگاه های ایده آل و تمام و کمال برای مشتریان تبدیل شده است که در این ابزار «من می خواهم – من می دانم – من می خواهم بروم – من می خواهم انجام دهم – من می خواهم بخرم و... » را برای چند لحظه کوتاه پاسخ می دهد. اکنون روش مردم برای خرید بیش از پیش تکامل یافته است و با تایپ کردن روی دستگاه می توانند به راحتی صحبت کنند. برای مثال روی گوشی های همراه و در موتور جست و جوی گوگل 20 درصد از جستجوگران از ابزار voice استفاده می کنند و این تنها یک پیش نمایش از کل ماجراست.

    چند نکته در مورد آینده بازاریابی

    منبع: اطلاعات گوگل ، برنامه گوگل ، آندروید، ایالات متحده، ماه می 2016 است.

    تمام لحظاتی هستند که سرعت را بالا می برند. به طوری که مشتریان سریع تر به هدف خود می رسند، تعاملات شخصی در سراسر جستجوها و خریدها بیش از حد انتظار صورت می گیرد. گوشی های همراه قادر به بالا بردن این نیاز هستند.

    مشتریان به دنبال تلفن های همراه با انعطاف پذیری بالایی هستند

    امروزه داشتن تلفن همراه مناسب اهمیت زیادی دارد. باید روی پیش نیازهای مصرف کننده ها تاکید کنید. زمینه هایی که با تلفن همراه ایجاد می شود، اهمیت زیادی دارد. بازاریاب ها نیاز دارند تا در مورد ساز و کار برندهای تجاری در تلفن های همراه آشنا شوند. این کار به موفقیت آنها در آینده اطمینان های لازم را می دهد. در اینجا سرعت به عنوان یک مولفه کلیدی شناخته می شود. کوچکی یا بزرگی سایت در تلفن همراه هیچ اهمیتی ندارد. اگر سایت به کندی بارگذاری شود، کاربران آن را رها خواهند کرد.

    چند نکته در مورد آینده بازاریابی

    با تجزیه و تحلیل 900،000 صفحات فرود آگهی ها در تلفن همراه در سراسر 126 کشور، ما معیارهای صنعت جدیدی را برای سرعت صفحه تلفن همراه ایجاد کردیم. صفحات موبایلی (AMP) در 18 ماه پیش پروژه ای را راه اندازی کرد که به افزایش سرعت و کیفیت سایت کمک زیادی کرد. در حال حاضر ما با تبلیغ کنندگانی ارتباط برقرار کردیم که با ارسال ترافیک تلفن همراه در صفحات فرود AMP، مسیر خرید را برای مصرف کنندگان سرعت می بخشند. این یک نقطه عطف در بر گرفتن تاخیر دوم در لود شدن صفحه تلفن همراه است و می تواند از سقوط وب سایت تا 20 درصد جلوگیری کند.

    منبع: گوگل / SOASTA، "حالت های عملکرد کسب و کارهای کوچک آنلاین،" آوریل 2017.

    چند نکته در مورد آینده بازاریابی

    مردم ترکیبی از آفلاین و آنلاین جهان هستند

    سفر مشتریان اکنون در دور یک خط صورت می گیرد. با این حال یک دیدگاه کلی در مورد مشتریان وجود دارد. ابزار اندازه گیری های جدید به بازاریاب ها کمک می کند تا درک درست و کاملی از گشت و گذار مشتریان در سراسر کانال، دستگاه و دیگر رسانه های دیجیتالی داشته باشند. در واقع این رسانه ها مشتریان را به انواع رسانه های دیجیتالی و فیزیکی در سراسر دنیا متصل می کند.

    بازاریاب ها برای اندازه گیری دقیق بازدیدکننده ها، باید معیارهای کلیدی داشته باشند تا بتوانند ارزش های کامل برای سرمایه گذاری در بازاریابی را درک کنند. در کمتر از سه سال گذشته تبلیغ در سطح جهانی بیش از 5 هزار بار اندازه گیری شده است که در آن کلمات تبلیغاتی استفاده می شد. با یادگیری کار با دستگاه ها و تکنولوژی آنالیز رفتار کاربران، بازاریابان با دقت می توانند بازدیدکننده ها را رصد کنند. فروشگاه های اینترنتی نیز بهتر از گذشته می توانند از تجارب و آگهی های محلی برای مقیاس اندازه گیری استفاده کنند.

    ارسال نظر
    نام
    ایمیل
    نظر

    آژانس برندسازی «بمان»

    "Baman" branding agency

    مأموریت ما در «بمان» طراحی و توسعه‌ی وبسایت اختصاصی و حرفه‌ای است. ما در طول ۱۷ سال فعالیت در حوزه برندسازی، افتخارِ طراحی 480 وبسایت تخصصی را برای کسب‌وکارهای مختلف داشته‌ایم. ما بر این باوریم که وبسایت صرفاً یک نرم‌افزار نیست، بلکه یک دفتر کار مجازی است که می‌باید هویت و احساس کسب‌وکار را به مخاطبان خود معرفی و منتقل کند.

    رزرو مشاوره