آنچه در این مقاله میخوانید

    همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    طراحی سایت فروشگاهی در تهران اقدامی کارآمد و هوشمندانه در جهت رشد و توسعه کسب و کارهای مختلف است که به آنها کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان ارائه دهند. خوشبختانه شرکت‌های طراحی سایت متعددی در تهران وجود دارند که می‌توانند در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به شما کمک کرده و وب سایت فروشگاهی‌تان را به صورت حرفه‌ای و استاندارد طراحی نمایند. اما در میان شرکت‌های مختلفی که در این حوزه فعالیت دارند، انتخاب یک شرکت مناسب و معتبر جهت طراحی سایت فروشگاهی در تهران کمی دشوار و چالش برانگیز است. از این رو باید پیش از سپردن طراحی سایت فروشگاهی خود به یک شرکت طراحی سایت، اطلاعات کاملی درباره آن و همچنین خدمات و امکانات موردنیاز یک فروشگاه اینترنتی کاربرپسند بدست آورید. طراحی سایت فروشگاهی در تهران مزایای بسیاری را برای شما به همراه دارد؛ البته به شرط آنکه به صورت اصولی راه اندازی شود. در ادامه این مطلب تمامی نکاتی که در مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید به آنها توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شما را با امکانات و خدمات سایت‌های فروشگاهی نیز آشنا خواهیم کرد. با وبکده همراه باشید.

    مزایای طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    همانطور که اشاره کردیم، در شهر تهران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت بسیاری وجود دارند که وب سایت فروشگاهی شما را به صورت حرفه‌ای راه اندازی می‌کنند. برترین شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی در تهران فعالیت دارند و در این حوزه نیز دارای سوابق درخشانی هستند. بنابراین مهم‌ترین مزیت طراحی سایت فروشگاهی در تهران این است که دیگر دغدغه‌ای بابت حرفه‌ای بودن مجموعه‌ها نداشته و با خیال آسوده می‌توانید صفر تا صد مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به آنها بسپارید. شرکت‌های طراحی سایت در تهران علاوه بر طراحی اصلی و حرفه‌ای وب سایت‌های فروشگاهی همچنین با استفاده از جدیدترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات قادر به جذب مشتریان زیادی برای شما نیز هستند.

    موفقیت یک وب سایت فروشگاهی به دو عامل مهم بستگی دارد: 1) طراحی اصولی و حرفه‌ای 2) جلب توجه و اعتماد مشتریان. این دو عامل در واقع مکمل یکدیگر هستند و در صورت عدم وجود یکی از آنها، فروشگاه اینترنتی شما بازدهی مورد انتظارتان را نخواهد داشت. بهترین شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی در تهران با در نظر داشتن این دو عامل مهم و تاثیرگذار، وب سایت شما را طراحی کرده و آن را مطابق با استانداردها و قوانین گوگل در دسترس طیف گسترده‌ای از کاربران جدید قرار می‌دهند. بنابراین اگر قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، طراحی سایت فروشگاهی در تهران بهترین گزینه پیش روی شما است.

    طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    انتخاب یک شرکت مناسب جهت سپردن امور مربوط به طراحی سایت فروشگاهی در تهران تنها چالش شما در زمینه توسعه کسب و کارتان است. یعنی زمانی که بهترین و مناسب‌ترین شرکت را جهت طراحی وب سایت خود انتخاب کردید، دیگر نیاز به انجام هیچگونه اقدامی ندارید. انتخاب یک شرکت قابل اعتماد در میان طیف گسترده‌ای از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت کمی دشوار است اما با در نظر داشتن برخی موارد مهم می‌توانید این کار را به درستی انجام دهید. در قدم اول ابتدا باید با تحقیق و جستجو، فهرستی از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای طراحی سایت فروشگاهی در تهران تهیه کنید. پس از آن باید فاکتورهای مهم زیر را درباره هریک از آنها مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید بهترین شرکت را جهت طراحی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمایید. مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران شامل:

    خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    بررسی وب سایت اصلی شرکت منتخب

    بررسی وب سایت اصلی شرکت به عنوان اولین قدم در جهت تحقیق و بررسی کیفیت خدمات آن در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران شناخته می‌شود. وب سایت یک شرکت طراحی سایت بهترین نمونه کار آن است که به طور واضح کیفیت خدمات آن را به شما نشان می‌دهد. برای بررسی دقیق وب سایت شرکت منتخب خود باید به عنوان بازدیدکننده وارد سایت آن شوید و سپس موارد مهمی همچون رابط کاربری سایت، طراحی بصری، سرعت بارگذاری سایت، ریسپانسیو (واکنشگرا) بودن سایت، کیفیت تصاویر، سهولت دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف سایت و کیفیت محتواهای آن را به دقت مورد سنجش قرار دهید. اگر تمامی این موارد در سایت موردنظر از کیفیت بالایی برخوردار باشند، آنگاه می‌توانید آن را در فهرست گزینه‌های منتخب خود جهت طراحی سایت فروشگاهی در تهران نگه دارید. اگر وب سایتی حتی در یک مورد از موارد بالا دارای ضعف و مشکل باشد باید آن را از فهرست خود حذف نمایید.

    بررسی نمونه کارهای شرکت

    بررسی نمونه کارهای یک شرکت نیز مرحله مهم دیگری در فرآیند انتخاب شرکت مناسب جهت طراحی سایت فروشگاهی در تهران محسوب می‌شود که تاثیر بسزایی بر تصمیم گیری شما خواهد داشت. تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت دارای بخشی تحت عنوان «نمونه کارها» هستند که در این بخش آدرس چندین مورد از وب سایت‌هایی که طراحی کرده‌اند را قرار می‌دهند تا مشتریان با بررسی آنها بتوانند با روش و کیفیت کار آنها آشنا شوند. در هنگام مشاهده نمونه وب سایت‌های طراحی شده توسط شرکت موردنظر باید تمامی نکاتی که در هنگام بازدید از سایت اصلی شرکت مورد بررسی قرار دادید را مجددا در این وب سایت‌های نمونه نیز بررسی کنید. آیا وب سایت‌ها دارای ساختار ظاهری مناسبی هستند؟ سرعت بارگذاری آنها چگونه است؟ آیا محتوای معرفی محصولات آنها جامع و کامل است؟ آیا در موبایل نیز به خوبی نمایش داده می‌شوند؟ با بررسی دقیق چندین نمونه کار از شرکت‌های منتخب خود به راحتی می‌توانید شرکت‌های غیر حرفه‌ای را حذف کرده و فهرست خود را خلوت‌تر کنید.

    طراحی سایت فروشگاهی در تهران با DNN

    دریافت مشاوره از شرکت

    در این مرحله احتمالا شرکت‌های کمی در فهرست شما باقی مانده‌اند که باید همچنان به مقایسه آنها با یکدیگر و بررسی کیفیت خدماتشان ادامه دهید. در این مرحله به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره هر شرکت باید از بخش «ارتباط با ما» که معمولا در پایین وب سایت قرار دارد با شرکت مربوطه تماس گرفته و درباره خدمات آنها و روش‌های طراحی سایت فروشگاهی در تهران سوالات خود را مطرح کنید. با برقراری تماس تلفنی می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را درباره خدمات شرکت‌ها بدست آورده و از همه مهم‌تر آنکه رفتار مشاوران آنها را نیز مورد بررسی قرار دهید.

    نحوه پاسخگویی واحد مشاوره به سوالات و ابهامات مشتری نیز نقش تعیین کننده را در انتخاب یک شرکت به عنوان شرکت طراح سایت فروشگاهی شما ایفا می‌کند. مواردی همچون رفتار محترمانه، ارائه توضیحات کامل درباره خدمات و صرف زمان کافی جهت مشاوره مشتریان، مهم‌ترین نکاتی هستند که در زمان برقراری تماس تلفنی با یک شرکت طراحی سایت باید به آنها توجه داشته باشید. در این مرحله نیز احتمالا نام چندین شرکت را از فهرست خود حذف خواهید کرد و تنها دو الی سه شرکت در لیست شما باقی خواهند ماند. برای انتخاب از میان این شرکت‌ها نیز باید مراحل بعدی را طی کنید.

    طراحی سایت فروشگاهی در تهران با DNN

    خدمات پشتیبانی سایت

    اطلاع از ارائه خدمات پشتیبانی پس از راه اندازی سایت نیز یکی دیگر از مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران محسوب می‌شود که برای صاحبان مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود برخی اشکالات فنی پس از طراحی یک سایت فروشگاهی امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است؛ از این رو شرکت‌های طراح باید دارای قابلیت «ارائه خدمات پشتیبانی پس از طراحی سایت» باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت بتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح نمایید. بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی در تهران از این قابلیت برخوردار نبوده و پس از طراحی و تحویل سایت به شما دیگر مسئولیتی را در قبال وجود مشکلات فنی در سایت نخواهند پذیرفت. بنابراین پیش از انتخاب شرکت منتخب خود حتما درباره ارائه خدمات پشیبانی پس از طراحی سایت، اطلاعات کاملی از واحد مشاوره آن کسب کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید.

    برآورد هزینه طراحی سایت

    برآورد هزینه نیز آخرین قدم در فرآیند تحقیق و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران است که برای صاحبان کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. تعرفه خدمات طراحی سایت در شرکت‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و هر شرکت نیز تعرفه‌های مختلفی را برای خدمات خود تعیین می‌کند. البته قیمت‌های تعیین شده برای طراحی سایت به نوع و کیفیت خدمات هر شرکت بستگی دارد که در هنگام برآورد هزینه باید به آنها توجه داشته باشید. بدیهی است که هزینه خدمات یک شرکت پیشرو و معتبر طراحی سایت فروشگاهی در تهران با یک شرکت نوپا و کم سابقه تفاوت‌ بسیاری دارد. بنابراین در این مرحله پس از کاندید کردن دو شرکت قابل اطمینان در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در نهایت باید شرکتی را انتخاب کنید که میزان هزینه دریافتی آن با بودجه شما سازگاری داشته و یا دارای شرایط پرداخت منعطف همچون پرداخت اقساطی باشد.

    با طی کردن این مراحل به راحتی می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران را پیدا کرده و راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود را به آن واگذار کنید. یک وب سایت فروشگاهی در صورتی که به طور اصولی و استاندارد طراحی شود در مدت زمان کوتاه به بازدهی رسیده و موجب رشد چشمگیر میزان فروش شما خواهد شد. بنابراین در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی وب سایت فروشگاهی خود دقت کافی داشته باشید و مراحل بالا را به ترتیب اجرا کنید.

    امکانات و خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    هر وب سایت فروشگاهی دارای برخی امکانات و خدمات ضروری است که پس از انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید آنها را با شرکت مربوطه مرور کرده و موارد موردنظر خود را نیز مطرح نمایید. بسیاری از شرکت‌ها، سایت‌های فروشگاهی را با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) طراحی می‌کنند که امکانات کاربردی بسیاری را جهت راه اندازی و مدیریت سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می‌دهند. دو مورد از رایج‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت‌های فروشگاهی شامل:

    سیستم مدیریت محتوا دات نت نیوک (DotNetNuke)

    دات نت نیوک یا به اختصار DNN یکی از بهترین cms های ساخت فروشگاه اینترنتی است که مبتنی بر مایکروسافت بوده و به صورت متن باز در دسترس قرار دارد. DNN دارای ابزارها و امکانات سفارشی متنوعی است که امکان سفارشی سازی بخش‌های مختلف سایت را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران با DNN برای راه اندازی وب سایت‌های فروشگاهی بزرگ و تخصصی گزینه بسیار مناسبی نسبت به سایر cmsها است. در حال حاضر بیش از 700.000 وب سایت در دنیا با استفاده از DNN طراحی شده اند که این آمار میزان محبوبیت دات نت نیوک را در میان صاحبان مشاغل و طراحان سایت نشان می‌دهد.

    مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    سیستم مدیریت محتوا وردپرس (WordPress)

    وردپرس نیز سیستم مدیریت محتوای کاربردی و محبوب دیگری برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران است که توسط بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. وردپرس نیز مانند DNN به صورت متن باز در دسترس قرار دارد و قابلیت‌های کاربردی متنوعی را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اختیار طراحان قرار می‌دهد. وردپرس دارای بیش از 6000 قالب‌ و پوسته‌ متنوع است که با زبان PHP برنامه‌ نویسی شده و توسط پایگاه داده Mysql نیز پشتیبانی می‌شود. این CMS دارای طیف گسترده‌ای از افزونه‌های کاربردی رایگان و اشتراکی است که به راه اندازی و مدیریت حرفه‌ای تر وب سایت‌های فروشگاهی کمک بسیاری می‌کنند.

    طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    علاوه بر توجه به نوع سیستم مدیریت محتوای وب سایت فروشگاهی خود همچنین باید به قرار دادن بخش‌ها و امکانات موردنیاز و ضروری کاربران در آن نیز دقت داشته باشید. صفحات و امکانات یک فروشگاه اینترنتی استاندارد شامل:

    • صفحه اصلی: اولین صفحه‌ای که کاربر پس از ورود به سایت با آن مواجه می‌شود و تمامی بخش‌ها و گزینه‌های سایت در آن قرار می‌گیرند
    • صفحه محصولات: این صفحه شامل تمامی محصولات فروشگاه در دسته بندی‌ها و فیلترهای مختلف است که اطلاعات مهم هر محصول نظیر مشخصات اصلی و قیمت نیز در آن درج می‌شود
    • بخش بلاگ: این بخش نیز شامل مقالات خبری و یا آموزشی مرتبط با محصولات سایت است
    • درباره ما: شامل پیشینه و سوابق فروشگاه است که به آشنایی بیشتر مخاطبان و جلب اعتماد آنان کمک بسیاری می‌کند
    • تماس با ما: در این بخش نیز اطلاعات تماس و روش‌های برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی وب سایت درج می‌شود
    • اینماد سایت: اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی نیز نوعی مجوز قانونی و نشان اعتماد است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک به وب سایت‌های فروشگاهی اعطا می‌شود. این نشان معمولا در قسمت پایین وب‌ سایت‌های فروشگاهی درج می‌گردد و کاربران با مشاهده آن به وب سایت شما اعتماد خواهند کرد.

    علاوه بر این امکانات، موارد دیگری که به سئو سایت و ساختار فنی سایت مربوط می‌شوند نیز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. مواردی همچون سرعت بالای بارگذاری سایت، تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی، واکنشگرا بودن سایت و بهینه سازی تصاویر از جمله نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی محسوب می‌شوند که شرکت منتخب شما موظف به اعمال دقیق آنها در وب سایت فروشگاهی است.

    خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    جمع بندی

    ما در این مطلب مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم و شما را با امکانات مهم یک فروشگاه اینترنتی نیز آشنا کردیم. همانطور که خوانید، شرکت‌های بسیاری در شهر تهران در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند که انتخاب از میان آنها کمی دشوار است. با در نظر داشتن مواردی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم به راحتی می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران را انتخاب کرده و از خدمات آن جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید.

    ارسال نظر
    نام
    ایمیل
    نظر

    آژانس برندسازی «بمان»

    "Baman" branding agency

    مأموریت ما در «بمان» طراحی و توسعه‌ی وبسایت اختصاصی و حرفه‌ای است. ما در طول ۱۷ سال فعالیت در حوزه برندسازی، افتخارِ طراحی 480 وبسایت تخصصی را برای کسب‌وکارهای مختلف داشته‌ایم. ما بر این باوریم که وبسایت صرفاً یک نرم‌افزار نیست، بلکه یک دفتر کار مجازی است که می‌باید هویت و احساس کسب‌وکار را به مخاطبان خود معرفی و منتقل کند.

    رزرو مشاوره