شرکت Datorama، Genius AI را به پلت فرم اطلاعات بازاریابی اش اضافه می کند.
این شرکت در شهر نیویورک قرار دارد و در حال حاضر خارج از جعبه هوشمند ( بهترین راه حل برای بهبود عملکرد) را نشان می دهد.
این شرکت یک محل مرکزی برای یک سازمان تبلیغات و بازاریابی اطلاعات فراهم کرده است که نتیجه آن افزایش هوش مصنوعی است.
اکنون این شرکت از راه اندازی Datorama Genius در لایه ساخته شده برای ادغام صنعت بازاریابی خبر می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد رسیدن به اهداف آن بدست آمده است.
شرکت Datorama می گوید که کاربران به طور متوسط 70 جریان داده های ساخت یافته را در آینده در اختیار خواهند داشت که این داده ها از پلت فرم حاصل از تجزیه و تحلیل ابزار بازاریابی، حاصل شده است. پیش از این، مدیر ارشد بازاریابی لی پاپ گفته بود، پلت فرم به کار گرفته شده با هوش مصنوعی و ماشین یادگیری برای عملکرد این چنین کارهای بنیادی عمل می کند تا به عنوان اطلاعات ورودی سازماندهی برای مدل های داده های جاسازی شده عمل کند.
در حال حاضر، Genius layer می افزاید: می توان عملکرد را توسعه داد. تمرکز اصلی او پاسخ به سوالاتی از جمله « چرا این اتفاق می افتد؟» و « چگونه می توانیم عملکردمان را به نتیجه برسانیم؟»
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد KPI، کابران کلیدهایی برای ایجاد یک ربات برای اهداف خاص را انتخاب می کنند. برای مثال، مقدار اندازه گیری در مقایسه با مقدار بُعد اهمیت بیشتری دارد.
اطلاعات در مورد KPI (شاخص های عملکرد کلیدی) مد نظر قرار می گیرد. بعضی از KPI ها، مانند بهبود و افزایش نرخ کلیک، به صورت خودکار توسط پلت فرم ایجاد شده اند. دیگر KPI، از جمله بهترین محتواهایی که توسط نویسندگان خلاق برای مخاطبان تولید شده است، توسط خود کاربران تولید می شود.
پیش از این Pope گفته بود که بازاریاب باید به دنبال پاسخی برای سوالات باشد. به مرور زمان ماشین یادگیری Genius طراحی شده بود تا به طور خودکار پیشنهادات را در مورد بینش تشخیص دهد و کاربران ارزشمند را پیدا کند.
در واقع ابزارهای اصلی بازاریابی در فرایند اضافه کردن نوعی هوش مصنوعی عمل می
کنند. در این خصوص Pope بر این نظر بود که برخی از این ابزارها تنها روی تشخیص ناهنجاری ها متمرکز شده اند. به عنوان مثال ممکن است در هفته اخیر نرخ تبدیل در شهرستان سقوط کرده باشد که تشخیص آن روشی برای پیشبرد اهداف است اما برخی از این ابزارها قادر به تشخیص این امر نیستند.
همچنین پاپ معتقد است که Datorama تنها روی بینش متمرکز شده است. در حالی که این تبدیل شدن رایج است و تمایز Datorama این است که بینش خود را می تواند به تمامی آگهی ها، داده های بازاریابی و همه منابع متصل کند.
اخیرا Genius با حرکتی که از سوی Datorama صورت گرفت، برای آسانتر کردن دسترسی بازاریاب ها به داده های پلت فرم تلاش کرده است. در سال گذشته برای اولین بار داده های ارائه دهنده از سوی رابط کاربری الکسا ارائه شده بود. با این وجود، رابط صدا برای قابلیت های موجودی در اولویت قرار داشت.