آنچه در این مقاله میخوانید

    معرفی 10 شرکت برتر طراحی سایت

    معرفی 10 شرکت برتر طراحی سایت

    آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که وارد یک وب‌سایت فروشگاهی شوید و بهم ریختگی و تم نه چندان چشم‌نواز سایت حسابی ذهن‌تان را بهم بریزد؟ همه‌ی ما برای یک بار هم که شده این اتفاق را تجربه کرده‌ایم و اکثرا فرار را بر قرار ترجیح داده‌ایم! آخر کدام ذهن سالمی دوست دارد در آشوب و سردرگمی دست و پا بزند؟

     قطعا هیچکس! همین موضوع عامل اصلی از دست رفتن نیمی از مشتریان وب‌سایت‌های گوناگون است. مسئول تمام این بی‌نظمی‌ها که می‌تواند هر مخاطب آنلاینی را از سایت شما فراری بدهد، چیزی نیست به جز طراحی ضعیف سایت که معمولا به دست افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای انجام می‌شود. 

    اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید و قصد دارید توسط وب‌سایت خود مشتریان یا مخاطبین بیشتری جذب کنید، باید از تاثیر چشم‌گیر طراحی سایت حرفه‌ای در کسب‌وکارتان آگاه باشید و حداقل چند شرکت برتر طراحی سایت را به‌خوبی بشناسید.

     قطعا اولین قدم سخت‌ترین قدم در مسیر موفقیت شماست، به همین خاطر ما در این مقاله ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت در ایران را به شما معرفی می‌کنیم، تا اولین قدم شما برای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای، بهترین و محکم‌ترین قدم‌تان باشد.

    معرفی 10 شرکت برتر طراحی سایت

    چرا طراحی سایت؟

    حتما دارید با خودتان فکر می‌کنید که طراحی وب‌سایت چگونه می‌تواند روی کسب‌وکار شما و مخاطبین‌تان تاثیر بگذارد. خب باید در جوابتان بگوییم که ۶ عامل بسیار مهم موجب می‌شوند که طراحی سایت تبدیل به یکی از حیاتی‌ترین فاکتورها برای ادامه‌ی زندگی کسب‌وکار آنلاین‌ شما شود:

    - طراحی سایت اولین برداشت مخاطب از کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد: ظاهر سایت درست همچون ظاهر شما و پرسنل‌تان می‌تواند روی برداشت مخاطبین از هویت برندتان تاثیرگذار باشد. مخاطبین به محض ورود به وب‌سایت شما و دیدن صفحه‌ی اول سایت کاری‌تان، برندتان را قضاوت خواهند کرد.

     این یعنی کافی است وب‌سایت‌تان نامرتب، نازیبا یا به‌روز نشده باشد تا مخاطبین شما با یک کلیک آن را ترک کنند و به سمت وب‌سایت رقبای‌تان روانه شوند. پس می‌بینید که طراحی سایت به همین راحتی می‌تواند مشتریانتان را از چنگ‌تان در بیاورد و به رقبایتان هدیه دهد.

    - طراحی خوب، سئوی سایت‌تان را بهبود می‌بخشد: طراحی سایت می‌تواند به‌راحتی موتور‌های جست‌وجو را نیز تحت تاثیر قرار بدهد. برخی از ابزارها یا ویژگی‌هایی که در طراحی سایت به کار می‌روند، می‌توانند با ایجاد نظم در نحوه‌ و زمان انتشار مطالب، سایت شما را برای عنکبوت‌های خزنده‌ی موتورهای جست‌وجو قابل دسترس کنند و بایگانی و طبقه‌بندی مطالب سایت‌تان را در این موتورها ساده‌تر نمایند. 

    از این‌ها گذشته، هر سایت دارای کدهای مشخصی است که توسط طراحان سایت نوشته می‌شوند و در صورتی که این کدها متناسب با سئو نباشند دیده شدن و شناسایی وب‌سایت شما را برای موتورهای جست‌وجوگر دشوار می‌سازند. بنابراین کمک گرفتن از شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای ضروری است.

    - مخاطبین خدمات شما را با دیدن طراحی سایت‌تان قضاوت می‌کنند: هنگامی که مخاطبین شما روی آدرس سایت‌تان کلیک می‌کنند و وارد آن می‌شوند، با دیدن امکانات و ظاهر سایت خدمات شما را قضاوت می‌کنند. 

    اگر سایت شما نامرتب و گمراه کننده باشد، این حس را به مخاطبین شما القا می‌کند که کسب‌وکارتان ارزش و اهمیت کافی برای آن‌ها قائل نیست و در صورت استفاده از خدمات شما، پشتیبانی مناسبی دریافت نخواهند کرد. 

    درواقع طراحی غیرحرفه‌ای و نامناسب، کسب‌وکارتان را سرد و بی‌مسئولیت نشان می‌دهد. به همین خاطر است که استفاده از خدمات یک شرکت برتر طراحی سایت می‌تواند تاثیر چشم‌گیری بر رضایت مشتریان شما داشته باشد.

    10 شرکت برتر طراحی سایت

    - سایتی با طراحی حرفه‌‌ای اعتماد مخاطبین را جلب می‌کند: طراحی سایت می‌تواند باعث جلب یا سلب اطمینان مخاطبین و مشتریان شود. یک وب‌سایت به روز نشده‌ی ضعیف می‌تواند به‌راحتی اعتماد مشتریان شما را خدشه‌دار نماید و این پیام را به آن‌ها منتقل کند که کسب‌وکار شما معتبر و قابل اطمینان نیست.

     تصور کنید برای شرکت‌های تولیدی که سفارشات عمده دریافت می‌کنند و مقادیر زیادی پول رد و بدل می‌کنند، اعتماد کردن به وب‌سایتی که به‌طور مستمر به روز می‌شود بسیار ساده‌تر از وب‌سایتی است که آخرین پست آن مربوط به ماه‌ها و گاها سال‌ها پیش بوده است. 

    از سوی دیگر طراحی حرفه‌ای سایت می‌تواند سیگنال‌‌‌ اعتماد را به مخاطبین شما نیز مخابره کند. به این ترتیب علاقه‌مندان به کسب‌وکار یا برند شما به پیگیری سایت‌تان ادامه می‌دهند و سعی می‌کنند از تازه‌ترین اخبار کارتان باخبر بمانند. پس می‌بینید که کمک گرفتن از یک شرکت برتر طراحی سایت می‌تواند فرصت‌های کاری بیشتری را برایتان رقم بزند.

    - رقبای شما به طراحی سایت خود اهمیت می‌دهند: اگر از خودتان می‌پرسید که چرا باید از یک شرکت برتر طراحی سایت برای تقویت طراحی سایت کاری‌تان کمک بگیرید، باید بدانید که رقبای شما این کار را انجام می‌دهند و برای طراحی حرفه‌ای سایت خود اهمیت قائل‌اند.

     پس اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب نمانید و در بازار رقابتی کسب‌وکارتان حرفی برای گفتن داشته باشید، شما نیز باید طراحی سایت‌تان را بهبود دهید. هرچه طراحی سایت شما بهتر باشد، مخاطبین و مشتریان بیشتری را به سمت‌تان جذب می‌کند. فراموش نکنید که طراحی سایت یک عامل جذب‌کننده‌ی بسیار مهم برای متمایز شدن در بین رقباست.

    - طراحی سایت باعث سازگاری برند و وب‌سایت‌تان می‌شود: هنگامی که شما شروع به جذب مخاطبان بیشتر می‌کنید، درواقع در حال ساختن و مستحکم کردن برند خود هستید. طراحی سایت در این بخش نیز اهمیت پیدا می‌کند و به شما اجازه می‌دهد نشانه‌‌ها و حس و حال برندتان را در جای جای سایت‌تان به نمایش بگذارید. 

    به این ترتیب یک طراحی حرفه‌ای سایت با استفاده از فونت‌ها و رنگ‌های مرتبط با برند در هر صفحه از وب‌سایت شما، هویت و اهداف برندتان را نیز به مخاطب نشان می‌دهد و فضایی بسیار حرفه‌ای ایجاد می‌کند.

    چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

    خب حتما متوجه شده‌اید که طراحی سایت تا چه حد می‌تواند روی وجهه‌ی کاری شما و میزان فروش و موفقیت‌تان تاثیرگذار باشد. اما رسیدن به این درک به خودی خود کافی نیست! چرا که رسیدن به طراحی سایت حرفه‌ای نیاز به انتخاب یک شرکت طراحی سایت موفق وحرفه‌ای دارد. 

    ولی متاسفانه انتخاب یک یا چند شرکت برتر طراحی سایت از میان هزاران آژانس موجود درکشور اصلا کار آسانی نیست و نیازمند پرس‌وجو و توجه به فاکتورهای گوناگون است. با این حال شما می‌توانید با در نظر گرفتن چند نکته‌ی بسیار ظریف شرکت برتر طراحی سایت خود را پیدا کنید و از خدمات آن نهایت استفاده را ببرید. پس به خاطر داشته باشید که شرکت‌های طراحی خوب از تمامی شرایط زیر برخوردار هستند:

    شرکت های برتر طراحی سایت

    - به ایده‌های شما گوش می‌دهند: هیچکس بهتر از شما با چند و چون صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستید آشنایی ندارد. بنابراین شما بیش از هر شخص دیگری قادر به طرح ایده‌‌های کارآمد برای جذب مشتریان بالقوه در صنعت خود هستید.

     یک شرکت طراحی سایت خوب ایده‌‌های شما را به عنوان متخصص گوش می‌دهد و از آن‌ها برای بهبود و افزایش بازدهی سایت‌تان استفاده می‌کند. اگر شرکت انتخابی شما به ایده‌هایتان گوش نمی‌دهد و تنها به‌دنبال پیاده سازی طرح‌های خود است، باید در انتخاب طراح سایت خود تجدید نظر کنید.

    - ایده‌های خود را ارائه می‌دهند: همان‌قدر که نظر کارشناسی شما در زمینه‌ی کاری‌تان روی افزایش کیفیت سایت تاثیر دارد، نظرات کارشناسی یک طراح سایت نیز در رسیدن به نتیجه‌ای بی‌نقص بی‌تاثیر نیست. 

    این حوزه‌‌های کاری در ادغام با یکدیگر، وب‌سایت کاری فوق‌العاده‌ای را شکل می‌دهند که هر مخاطبی را به سمت خود جذب می‌کند. پس اگر آژانس طراحی سایت انتخابی شما چیزی جز «چَشم» در چنته ندارد و تنها خواسته‌های شما را اجرا می‌کند، نباید در انتظار نتیجه‌ای خارق‌العاده بنشینید.

    - دارای بخش بازاریابی هستند: یک شرکت طراحی سایت، بدون حضور تیم بازاریابی شبیه به یک فِراری بدون موتور است. قطعا از بیرون بسیار با شکوه به نظر می‌رسد اما شما را به جایی نخواهد برد! هنگامی که بحث وب‌سایت‌های کاری به میان می‌آید شما به یک وب‌سایت دهن پر کن نیاز ندارید! بلکه باید وب‌سایتی کارآمد و تاثیرگذار داشته باشید. هنگامی که یک شرکت طراحی سایت از تیم‌های طراحی، توسعه و بازاریابی در کنار هم کمک می‌گیرد نتیجه‌ی نهایی یک وب‌سایت فوق‌العاده قدرتمند و پربازده خواهد بود.

    - طراحی خود را با توجه به سیستم مدیریت محتوا پیش می‌برند: هر وب‌سایتی به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارد و بدون آن، تمامی صاحبان وبسایت باید برای هر کار کوچک و بزرگی دست به دامن توسعه‌دهندگان وب شوند. 

    معمولا یک شرکت برتر طراحی سایت به‌خوبی با بهترین سیستم‌‌های مدیریت محتوا از قبیل ووردپرس یا دروپال آشنایی دارد و استفاده از این ابزارها را در طراحی خود لحاظ می‌کند. درصورتی که شرکت انتخابی شما پای HTML استاتیک را به میان کشید حتما اولین درب خروجی را پیدا و از آن فرار کنید.

    - با طراحی ریسپانسیو آشنایی دارند: طراحی ریسپانسیو یکی از ملزومات طراحی سایت در این روزهاست و گوگل هم در این زمینه با ما موافق است. پس بسیار مهم است که شرکت طراحی سایت انتخابی شما به خوبی با متدهای ریسپانسیو کردن سایت و سازگار ساختن آن با پلتفرم‌‌های گوناگون آشنایی داشته باشد. 

    درصورتی که شرکت طراحی سایت روش‌‌هایی همچون طراحی سایت برای موبایل را به شما پیشنهاد داد، احتمالا انتخاب مناسبی نداشته‌اید. درست است که در بعضی موارد طراحی مجزای یک سایت موبایلی می‌تواند کمک‌کننده باشد، اما با ظهور طراحی ریسپانسیو، این روش بهترین متد سازگاری سایت با پلتفرم‌های گوناگونی از قبیل تبلت و موبایل است.

    شرکت های برتر طراحی سایت

    - نام وب‌سایت‌‌های فعال در روزمه‌ی آن‌ها مي‌درخشد: چه چیزی بیشتر از نمونه‌‌های کاری، مناسب بودن یک شرکت طراحی سایت را به شما نشان می‌دهند؟ حتما رزومه‌ی شرکت را به‌خوبی بررسی کنید و به دیدن اسکرین شات نمونه کارها اکتفا نکنید. 

    کافی است کمی وقت بگذارید و سایت‌های طراحی شده توسط تیم انتخابی خود را به‌صورت زنده ببینید. در صورتی که وب‌سایت‌‌ها باب میل‌تان نبودند یا نمونه کار فعال و زنده‌ای از آن‌ها وجود نداشت، یعنی شرکت درستی را برای کار خود انتخاب نکرده‌اید.

    - قدمت دارند: با اینکه دنیای وب هر روز در حال تغییر است، اما این به معنای مشروعیت شرکت‌های طراحی نوپا نیست. با تغییرات هر روزه‌ی فضای وب، شرکت‌‌های بسیار زیادی یک شبه سر برآورده‌اند و به همان سرعت از گود خارج شده‌اند. 

    پس یکی از ویژگی‌های شرکت برتر طراحی سایت داشتن قدمت و سابقه‌ی کار مفید است. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت انتخابی شما برنامه‌های دقیق و درستی برای ماندن در این بازار متغیر دارد و می‌تواند از پس پروژه‌های شما نیز به‌خوبی بر بیاید.

    - طراحان این شرکت‌ها با نحوه‌ی تبدیل مخاطب به مشتری آشنایی دارند: یک شرکت طراحی سایت خوب تنها به زیباسازی وب‌سایت شما توجه نمی‌کند، بلکه این تیم متشکل از طراحان و متخصصان گوناگون به خوبی می‌داند که چطور بازده سایت را افزایش دهد. 

    رویکرد «اگر وب‌سایت خوب باشد بازده خواهد داد» دیگر قدیمی شده است و طراحان شما برای رسیدن به بازده موردنظر نیازمند استفاده از داده‌ها و روش‌های تایید شده هستند.

    - تجربه‌ی کاری آن‌ها به تنها یک صنعت خلاصه نمی‌شود: یک شرکت برتر طراحی سایت معمولا برای بیش از یک صنعت سایت طراحی کرده است. این یعنی با حوزه‌های گوناگون آشنایی دارد و می‌تواند وب‌سایت شما را با متدهای مخصوص به صنعت شما ارتقا دهد.

    - با طراحی‌های جدید بازار آشنا هستند: آخرین چیزی که باید از یک شرکت طراحی سایت انتظار داشته باشید این است که وب‌سایت شما را با متدهای ده سال پیش طراحی کند! این واقعا حشتناک است! هیچکس دوست ندارد قدیمی و دور از تکنولوژی به نظر برسد و با این روش مشتری‌های خود را بپراند. بنابراین ویژگی دیگر یک شرکت طراحی سایت خوب آشنایی با جدیدترین متدهای طراحی و امکانات وب‌سایت است.

    - بیش از حد ارزان نیستند: وب‌سایت شما مهم‌ترین بخش از کسب‌وکار شماست، بنابراین برای طراحی آن باید دست و دلباز باشید. هنگامی که یک شرکت طراحی سایت قیمتی بسیار پایین‌تر از حد نرمال بازار پیشنهاد می‌دهد، این یعنی قرار است برای طراحی سایت شما از قالب‌های پیش‌فرض وردپرس که هزاران وب‌سایت دیگر نیز از آن استفاده می‌کنند، استفاده کند و کیفیت کار شما را به خطر بیندازد. پس به خاطر داشته باشید هر ارزانی لزوما خوب نیست.

    برترین شرکت های طراحی سایت در ایران

    حالا که با مشخصات یک شرکت طراحی وب سایت خوب آشنا شدید، نوبت به معرفی ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت در ایران می‌رسد که کار خود را به‌خوبی بلدند.

    وبکده

    وبکده یکی از قدیمی‌ترین‌های طراحی سایت در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و تا به امروز در صدر فهرست چند شرکت برتر طراحی سایت ایرانی قرار داشته است. هدف اصلی وبکده خلق یک هویت بصری اصیل و باکیفیت برای کسب‌وکارهای آنلاین است و برای این کار از تیمی بسیار حرفه‌ای و باسابقه کمک می‌گیرد.

    معرفی 10 شرکت برتر طراحی سایت

     تیم خلاق وبکده با خلق بیش از ۴۰۰ وب‌سایت موفق کارنامه‌ای درخشان به شما ارائه خواهد داد و شما می‌توانید به ‌غیر از طراحی سایت‌های فروشگاهی یا شرکتی خود، وظایفی همچون طراحی گرافیکی اپلیکیشن‌های موبایل، طراحی رابط کاربری UI/UX Design، تولید محتوای متنی تخصصی، خلق محتوای بصری برای معرفی برند و بهینه‌سازی سایت‌ را به وبکده بسپارید.

    با انتخاب وبکده به عنوان شرکت طراحی سایت خود، از مزایای ویژه‌ای برخوردار خواهید شد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

    - سایت شما به‌صورت کاملا تخصصی و برحسب نیازتان طراحی خواهد شد. پس می‌توانید مطمئن باشید که برای طرح‌های گرافیکی و کدهای موجود در سایت از قالب‌های آماده استفاده نمی‌شود.

    - فونت‌‌ها، نقش‌ها و به‌طور کلی گرافیک وب‌سایت شما متناسب و هماهنگ با هویت و ساختار برندتان طراحی خواهد شد.

    - شما می‌توانید برای امور پشتیبانی سایت خود از سیستم اتوماسیون یکپارچه‌ی وبکده استفاده کنید و از کمک تیمی حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

    - طراحی وب‌سایت شما با توجه به اصول موبایل فرست و قوانین گوگل انجام خواهد شد.

    - از سیستم مدیریت محتوای استاندارد مایکروسافت با امنیت بالا و ماژولار دات نت نیوک برای طراحی وب‌سایت شما استفاده می شود.

    - طراحی سایت با هویت بصری برند شما یکپارچگی دارد.

    - بهینه‌سازی سایت شما برای موتورهای جست‌وجو بر اساس جدیدترین متدهای سئو انجام خواهد شد.

    وبسیما

    شرکت طراحی سایت وبسیما در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است. این شرکت با بهره‌گیری از تیمی خلاق و متخصص فعالیت‌ خود را به‌صوت بین‌المللی آغاز کرد و به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافت. وبسیما خود را یک آژانس خلاقیت معرفی می‌کند که با وجود عمر نه چندان زیادش موفق به کسب جایگاهی مناسب در فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت در ایران شده است.

    ایران سایت

    ایران سایت یکی قدیمی‌ترین تیم طراحی سایت در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۷۹ و همزمان با گوگل تاسیس شده است و عجیب نیست که یکی از اولین نام‌ها در فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت ایران است. حوزه‌ی فعالیت ایران سایت بسیار گسترده است و می‌توانید در هر حوزه‌‌ای از طراحی سایت روی آن‌ها حساب کنید.

    وب رمز

    شرکت وب‌ رمز در سال ۱۳۸۱ و با هدف ارائه‌ی کیفیتی بین‌المللی وارد عرصه‌‌ی طراحی سایت و خدمات تخصصی وب شده است. این شرکت با ارائه‌ی خدماتی همچون سئو، طراحی پرتال، میزبانی سرور‌های مجازی و CMS اختصاصی جایگاه خود را در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت تثبیت کرده است.

    کاسپید

    شرکت کاسپید با دو دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات سایت، فعالیت خود را به‌صورت داخلی و بین‌المللی گسترش داده است. اگر برای طراحی سایت کاری خود به این شرکت مراجعه کنید، می‌توانید خدماتی از قبیل طراحی سایت، بهینه‌سازی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی استارتاپ را نیز به کاسپید بسپارید.

    معرفی 10 شرکت برتر طراحی سایت

    سه سوت وب

    گروه فنی و مهندسی سه سوت وب یک شرکت تخصصی خدمات وب و IT با سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال است. این تیم با بهره‌گیری از تخصص‌های متنوع در زمینه‌ی طراحی سایت، سئو، برنامه‌نویسی و ... جای خود را در میان ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت ایران باز کرده است و تبدیل به یکی از برترین آژانس‌های طراحی وب سایت کشور شده است.

    نوین

    شرک طراحی سایت نوین با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه‌ی طراحی و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها، یکی از برترین آژانس‌های طراحی سایت ایرانی است که می‌توانید برای بهبود عملکرد کسب‌وکار آنلاین خود از کمک متخصصین خلاق آن استفاده کنید.

    وب وان

    شرکت وب وان در سال ۱۳۸۷ و توسط یکی از نخبگان مهندسی نرم‌افزار کشور تاسیس شد. این شرکت با پشت سر گذاشتن پروژه‌های موفقیت آمیز جایگاه خود را در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت به دست آورد و امروزه با فریم وورک‌‌های اختصاصی و عملکرد خلاقانه و حرفه‌ای خود در زمینه‌ی طراحی سایت و سئو حرفی آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست.

    وب 24

    در سال ۱۳۸۸، شرکت وب ۲۴ با ایده‌ای خلاقانه در زمینه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت پا به عرصه‌ی وب و IT گذاشت. این شرکت با استفاده از تیمی متخصص و قبول انواع پروژه‌های مرتبط با طراحی و سئوی وب‌سایت‌ها در کنار شما خواهد بود و استفاده از دانش روز پروژه‌های شما را به اجرا در خواهد آورد.

    آی وحید

    آی وحید شرکتی قدیمی با متخصصین جوان و به روز است. این شرکت که در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت جاخوش کرده است با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای طراحی و سئوی سایت تمامی نیازهای وب‌سایت کاری شما را برطرف خواهد کرد.

    یک سایت خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    پس از آشنایی با ویژگی‌های یک آژانس طراحی سایت خوب و شناسایی ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت ایرانی بد نیست کمی با ویژگی‌های یک سایت خوب نیز آشنا شوید:

    معرفی 10 شرکت برتر طراحی سایت

    - دارای ناوبری قدرتمند است؛

    - طراحی ریسپانسیو و سازگار دارد؛

    - گرافیک و طرح‌های بصری هدف‌داری در آن استفاده شده است؛

    - دارای محتوای باکیفیت است؛

    - از دکمه‌‌های Call to action برخوردار است؛

    - سرعت لود شدن صفحات در آن بالاست.

    همانطور که می‌بینید، طراحی سایت در کلام بسیار ساده به نظر می‌رسد اما حوزه‌های بسیار گسترده‌ای را در خود جای می‌دهد و می‌تواند تاثیری بسیار حیاتی و مهم بر سرنوشت وب‌سایت شما داشته باشد. قطعا هر کار پیچیده‌ و پراهمیتی به دانش یک یا چند متخصص نیاز دارد و پیدا کردن یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای کار هر کسی نیست.

     خوشبختانه نکات مشخصی برای شناسایی تیم‌های حرفه‌ای وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها برترین شرکت را برای طراحی سایت کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید. با این همه پیش از اینکه خودتان دست به کار شوید و وقت و انرژی زیادی برای تست کردن تک تک شرکت‌های موجود صرف کنید، می‌توانید با نگاهی به فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت ما و مراجعه به وب‌سایت آن‌ها مناسب‌ترین شرکت را برای انجام امور سایت خود انتخاب نمایید و مسیر پیشرفت کسب‌وکارتان را بیش از پیش هموار کنید.

    مقالات مرتبط
    ارسال نظر
    نام
    ایمیل
    نظر
    کاملیا
    1402/07/04 08:03

    سلام .شما اموزش طراحی سایت هم دارید به طور کامل ؟

    علیرضا
    1402/01/25 10:41

    اقا سلام !
    دوست من فونت های بخش نظراتتون سفید هست و برای کاربرا نشون داده نمیشه ...
    ممنون از مطالب خوبتون رده بندی درستی بود بنظرم

    عارف
    1401/06/13 14:44

    ممنون بابت مقالتون بهترین سایت ها واقعن سایت های وبزی و وب وان و وبل و وبرمز هستند

    ستاره علیزاده
    1400/12/10 16:53

    ممنون از مطالبتون مفید بودن همینطور جای طراحی سایت فروشگاهی آماده در این بین خالی بود

    محبوبه حسینی
    1400/11/19 16:25

    سلام من با 4 تا شرکت طراحی سایت ای وحید ، وب رمز ، رویال کد و همیار توسعه کار کردم ، اما خروجی مد نظرم رو نداشتن و نمونه کارهای شما را بررسی کردم و خیلی از سایت تایماز خوشم اومده ، هزینه این طراحی سایت مشابه این سایت چند میشه ؟

    مدیر ارشد
    1400/12/07 16:43
    پاسخ به:محبوبه حسینی

    درود بر شما دوست عزیز محبت کنید با ما تماس بگیرید

    سارینا
    1400/11/01 18:10

    سلام تشکر از اطلاعات مفصل و خوبتون درباره شرکت های طراحی. گاهی اوقات عدم شناخت از یک شرکت و موسسه، انتخاب رو برای سفارش دهنده سخت میکنه.

    نیما
    1400/10/26 08:39

    با مطلبتون موافقم . شرکتی حرفه ای به حساب می یاد که جلوتر از مشتری پیشنهاد طراحی بخش های مختلف سایت رو بده، چون گاهی اوقات اجرای دقیق درخواست مشتری به ضرر خود مشتری هست‌.

    رحیمی
    1400/10/22 07:08

    ممنون از مطالبتون. معرفی شرکت ها و تواناییشون تو زمینه طراحی، به ما تو انتخاب خیلی کمک میکنه. موفق باشین .

    مهناز کرمی
    1400/10/21 12:21

    سلام.وقت بخیر.‍پروژه ی طراحی سایت داشتم و در محله ی بررسی هستم.میخاستم از تجربه ی شما استفاده کنم.البته میخاستم طراح سایت در شهر اصفهان باشد.بررسی کردم و نظرم روی شرکت رخ نت است.ممکنه من را راهنمایی کنید.ممنون از سایت خوبتون.مجدد سر میزنم به همین برگه برای دریافت نظر کارشناسی شما.تشکر

    مدیر ارشد
    1400/12/07 16:42
    پاسخ به:مهناز کرمی

    درود بر شما لطفا با ما تماس بگیرید دوست عزیز،شماره تماس 41185

    میترا
    1400/10/02 00:15

    سلام . ممنونم از اینکه ما رو با شرکتهای معتبر و حرفه ای آشنا میکنین‌ . چون من قبلا تجربه خوبی نداشتم و طراحی که برای وبسایتم انجام شد اصلا مطابق سلیقه ام نبود‌.

    رویا
    1400/09/26 07:55

    سلام ممنون از معرفی سایت های معروف و حرفه ای، چون متاسفانه خیلی سایتها هستند که با قیمت پایین کار کپی و بی ارزش تحویل میدن .

    شمسی پور
    1400/09/19 02:26

    سلام ممنون از سایت خوبتون و مقالات کاربردی و جامعی که ارائه میدین.‌ من با سایت وبکده کار کردم تیم فوق العاده حرفه ای و خوبی داره و از طراحی سایتم خیلی راضی ام.

    مدیر ارشد
    1400/09/23 12:05
    پاسخ به:شمسی پور

    درود بر شما خیلی ممنون کاربر عزیز همکاری با شما باعث افتخار ماست

    محمد
    1400/05/13 21:30

    سلام
    اگه دنبال برنامه نویس یا گرافیست برای شرکتتون هستید
    یا اگه دنبال مشتری می گردید می تونید در کانال ما عضو شوید
    کانال ما برنامه نویسان و گرافیست های زیادی داره.
    اگه زمانی آگهی درخواست نیرو داشتید می تونید در کانال ما به رایگان آگهی خودتون رو منتشر کنید.
    درخواست شما رایگان منتشر میشه.
    https://t.me/doorkaari

    آژانس برندسازی «بمان»

    "Baman" branding agency

    مأموریت ما در «بمان» طراحی و توسعه‌ی وبسایت اختصاصی و حرفه‌ای است. ما در طول ۱۷ سال فعالیت در حوزه برندسازی، افتخارِ طراحی 480 وبسایت تخصصی را برای کسب‌وکارهای مختلف داشته‌ایم. ما بر این باوریم که وبسایت صرفاً یک نرم‌افزار نیست، بلکه یک دفتر کار مجازی است که می‌باید هویت و احساس کسب‌وکار را به مخاطبان خود معرفی و منتقل کند.

    رزرو مشاوره