تولید محتوا سایت

پادشاهی محتوا در قرن بیست و یک

محتوا، امروز مهم ترین عامل جذب مخاطب در دنیای مجازی است. با توجه به گسترش اینترنت رقابت و جنگی تمام عیاری بین کسب و کارها به وجود آمده،در این نبرد کسی پادشاه برنده است که بتواند بهترین ارتباط را با مخاطبان خود بر قرار کند. شناخت نیاز مخاطبان و ارائه محتوایی که بتواند آن را پوشش دهد برگ برنده تجارت ها در فضای مجازی است. قطعا می‌دانیم راز برقراری این ارتباط در تولید محتوا باکیفیت است. در این صورت مخاطب می تواند به کسب و کار ما اعتماد کند، در نتیجه اعتماد مبنای اصلی تبدیل شدن مخاطب به مشتری است.

حتما می پرسید چه محتوایی ایده آل است؟

  • هدفمند تهیه و تولید شود
  • نیاز مخاطبان را باید براورده کند
  • تازه و دست اول باشد
  • خلاقانه و تاثیرگذار باشد
  • طولانی و خسته کننده نباشد
  • سوالات مخاطب را پیش بینی کند و پاسخ دهد
  • به داده های معتبر استناد کند
  • ساده و با معنی باشد
  • با مخاطب حالت تعاملی داشته باشد
  • با سایر محتواهای سایت مرتبط باشد

چالش تولید محتوا برای مدیران، کاری سخت یا سهل؟

ما پس از سالها تجربه به این نتیجه رسیده ایم که تولید محتوا برای مدیران وب سایت ها چالشی جدی محسوب می شود. برخی از مدیران به دلیل نداشتن زمان کافی و یا تخصص در همه زمینه ها قادر نیستند نسبت به تولید محتوا سایت خود اقدام کنند و این مسئله مشکلات جدی در رقابت با سایر رقبا برای آنان به وجود می آورد.
از این رو سرویس تولید و ارتقاع محتوا در وبکده با کیفیت و مطابق استانداردهای روز و با تشکیل تیمی متخصص راه اندازی شد، تا با ارائه آن خلع موجود در معرفی کسب و کارها و چالش مدیران در این حوزه از میان برداشته شود.

پس از تولید محتوا توسط وبکده انتظار چه تغییراتی را باید داشته باشیم؟

  • افزایش اعتبار و برندینگ
  • استراتژی عالی برای فروش و بازاریابی
  • جذب مخاطب جدید و افزایش ترافیک سایت
  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل
  • بهبود سئو داخلی و کلمات کلیدی
  • افزایش رضایت مخاطب

تولید محتوا امری است مستمر یا مقطعی؟

گستردگی مطالب و تنوع نیاز مخاطبان باعث می شود سایت ها نیاز همیشگی به محتوا تازه و دست اول داشته باشند. تولید محتوا منحصر به فرد و بهینه سازی شده با اصول سئو می تواند باعث جذب مخاطب شود و در رتبه بندی گوگل بسیار حائز اهمیت است. از این رو واضح است که کسب وکارها در فضای مجازی باید به طور مستمر درصدد تولید محتوا جدید باشند تا از سایر رقبای خود پیشی بگیرند.

ما در وبکده با رعایت تمام اصول و استاندارهای روز دنیا با تولید محتوا منحصر به فرد و بروز نقش ماندگاری در ذهن مخاطبان شما قلم میزنیم

سوالات متداول تولید محتوا

با توجه به تعداد کلمات کلیدی که در کسب و کار شما مهم است و همچنین حجم محتواهای مربوطه که در حال حاضر در رتبه‌های بالای گوگل وسایر جستجوگرها هستند، تعداد و حجم تقریبی محتوای مورد نیاز سایت شما تعیین می‌شود.

با توافقی که بین کارفرما و وبکده انجام می‌شود، یکی از پلن‌های «کلمه‌ای» یا «مقاله‌ای» که دارای بازه تقریبی تعداد کلمات برای هر مقاله هست، انتخاب خواهد شد. مبلغ توافق‌شده با توجه به موضوع سایت و میزان پیچیدگی و تخصصی بودن آن متفاوت خواهد بود.

بله. در صورت درخواست مشتریان، استراتژی محتوا و تقویم محتوایی که بر اساس استراتژی محتوا تعیین می‌شود، به صورت جداگانه ارائه خواهد شد.

در این مرحله باید فرآیند «مدیریت راهبردی محتوا» آغاز شود. برای این کار باید با رصد دائمی اخبار و تحولاتی که در حوزه کسب و کار شما رخ می‌دهد، به تولید محتوای مربوطه بپردازید و کلیدواژه‌های احتمالی جدیدی که در کسب و کار شما مطرح می‌شود به دقت زیر نظر داشته باشید و مطالب جدید لازم را برای آنها تولید کنید. در این راه نباید از به‌روز کردن مطالب گذشته غافل شد و آنها را که در واقع سرمایه اولیه شما محسوب می‌شوند، با اضافه کرن محتواهای تکمیلی و یا لینک‌دهی به مطالب جدید، آپدیت کنید. برای مثال کسب و کاری که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند با شیوع کرونا باید سریعاً نسبت به اطلاعرسانی و آموزش دستورالعمل‌های جدید شرکت‌های هواپیمایی و یا سفارتخانه‌های کشورهای مختلف اقدام کند تا بتواند با رفع نیازهای کاربران خود، ترافیک لازم را به سمت سایت خود هدایت کند. همچنین کسب و کاری که در حوزه فروش پوشاک فعالیت می‌کند، باید با رصد طرح‌های جدیدی که به بازار ارائه می‌شود و پایش علایق جدید مصرف کنندگان، برای کلیدواژه‌های مربوطه قبل از رقبای دیگر به تولید محتوا بپردازد. توجه داشته باشید که بدون مدیریت راهبردی محتوا، معمولاً ۳ ماه تا یک سال پس از بارگذاری محتوای اولیه، کم کم موتورهای جستجو صفحات شما را در نتایج خود به عقب خواهند راند.

آیا «مدیریت راهبردی محتوا» توسط وبکده انجام می‌شود؟
بله. سرویس پشتیبانی محتوا در وبکده بعد از تعیین مدت زمان مورد نیاز شما برای پشتیبانی و انجام هماهنگی‌های اولیه، این خدمت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.





آنچه ما، تیم وبکده، به آن مفتخریم

  • ساده سازی مشکلات پیچیده مشتریانمان
  • ایجاد رابطه ای صمیمی، دلسوزانه و مسئولانه با مشتریانمان
  • حمایت، مشاوره و پشتیبانی دائمی از مشتریان به عنوان شرکای مهم تجاری ما
  • ارائه خدمات بی نظیر از ابتدای پروژه، حین طراحی و توسعه، تحویل و پس از ارائه محصول نهایی
  • همکاری مستمر با مشتریانمان برای سالهای متمادی با هدف رفع دغدغه ها و نگرانی های آنها