پادشاهی محتوا در قرن بیست و یک
محتوا، امروز مهم ترین عامل جذب مخاطب در دنیای مجازی است. با توجه به گسترش اینترنت رقابت و جنگی تمام عیاری بین کسب و کارها به وجود آمده،در این نبرد کسی پادشاه برنده است که بتواند بهترین ارتباط را با مخاطبان خود بر قرار کند. شناخت نیاز مخاطبان و ارائه محتوایی که بتواند آن را پوشش دهد برگ برنده تجارت ها در فضای مجازی است. قطعا میدانیم راز برقراری این ارتباط درتولید محتوا باکیفیت است. در این صورت مخاطب می تواند به کسب و کار ما اعتماد کند، در نتیجه اعتماد مبنای اصلی تبدیل شدن مخاطب به مشتری است.
حتما می پرسید چه محتوایی ایده آل است؟
- هدفمند تهیه و تولید شود
- نیاز مخاطبان را باید براورده کند
- تازه و دست اول باشد
- خلاقانه و تاثیرگذار باشد
- طولانی و خسته کننده نباشد
- سوالات مخاطب را پیش بینی کند و پاسخ دهد
- به داده های معتبر استناد کند
- ساده و با معنی باشد
- با مخاطب حالت تعاملی داشته باشد
- با سایر محتواهای سایت مرتبط باشد
ما پس از سالها تجربه به این نتیجه رسیده ایم که تولید محتوا برای مدیران وب سایت ها چالشی جدی محسوب می شود. برخی از مدیران به دلیل نداشتن زمان کافی و یا تخصص در همه زمینه ها قادر نیستند نسبت به تولید محتوا سایت خود اقدام کنند و این مسئله مشکلات جدی در رقابت با سایر رقبا برای آنان به وجود می آورد.
از این رو سرویس تولید و ارتقاع محتوا در وبکده با کیفیت و مطابق استانداردهای روز و با تشکیل تیمی متخصص راه اندازی شد، تا با ارائه آن خلع موجود در معرفی کسب و کارها و چالش مدیران در این حوزه از میان برداشته شود.
- افزایش اعتبار و برندینگ
- استراتژی عالی برای فروش و بازاریابی
- جذب مخاطب جدید و افزایش ترافیک سایت
- افزایش رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل
- بهبود سئو داخلی و کلمات کلیدی
- افزایش رضایت مخاطب
پس از تولید محتوا توسط وبکده انتظار چه تغییراتی را باید داشته باشیم؟
- افزایش اعتبار و برندینگ
- استراتژی عالی برای فروش و بازاریابی
- جذب مخاطب جدید و افزایش ترافیک سایت
- افزایش رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل
- بهبود سئو داخلی و کلمات کلیدی
- افزایش رضایت مخاطب
تولید محتوا امری است مستمر یا مقطعی؟
گستردگی مطالب و تنوع نیاز مخاطبان باعث می شود سایت ها نیاز همیشگی به محتوا تازه و دست اول داشته باشند. تولید محتوا منحصر به فرد و بهینه سازی شده با اصول سئو می تواند باعث جذب مخاطب شود و در رتبه بندی گوگل بسیار حائز اهمیت است. از این رو واضح است که کسب وکارها در فضای مجازی باید به طور مستمر درصدد تولید محتوا جدید باشند تا از سایر رقبای خود پیشی بگیرند.
ما در وبکده با رعایت تمام اصول و استاندارهای روز دنیا با تولید محتوا منحصر به فرد و بروز نقش ماندگاری در ذهن مخاطبان شما قلم میزنیم
سوالات متداول تولید محتوا سایت
با توجه به تعداد کلمات کلیدی که در کسب و کار شما مهم است و همچنین حجم محتواهای مربوطه که در حال حاضر در رتبه های بالای گوگل و سایر جستجوگرها هستند، تعداد و حجم تقریبی محتوای مورد نیاز سایت شما تعیین میشود.
با توافقی که بین کارفرما و وبکده انجام میشود، یکی از پلنهای «کلمهای» یا «مقالهای» که دارای بازه تقریبی تعداد کلمات برای هر مقاله هست، انتخاب خواهد شد. مبلغ توافقشده با توجه به موضوع سایت و میزان پیچیدگی و تخصصی بودن آن متفاوت خواهد بود.
بله. در صورت درخواست مشتریان، استراتژی محتوا و تقویم محتوایی که بر اساس استراتژی محتوا تعیین میشود، به صورت جداگانه ارائه خواهد شد.
در این مرحله باید فرآیند «مدیریت راهبردی محتوا» آغاز شود. برای این کار باید با رصد دائمی اخبار و تحولاتی که در حوزه کسب و کار شما رخ میدهد، به تولید محتوای مربوطه بپردازید و کلیدواژههای احتمالی جدیدی که در کسب و کار شما مطرح میشود به دقت زیر نظر داشته باشید و مطالب جدید لازم را برای آنها تولید کنید. در این راه نباید از بهروز کردن مطالب گذشته غافل شد و باید آنها را که در واقع سرمایه اولیه شما محسوب میشوند، با اضافه کردن محتواهای تکمیلی و یا لینکدهی به مطالب جدید، آپدیت کنید. توجه داشته باشید که بدون مدیریت راهبردی محتوا، معمولاً ۳ ماه تا یک سال پس از بارگذاری محتوای اولیه، کم کم موتورهای جستجو صفحات شما را در نتایج خود به عقب خواهند راند.
بله. سرویس پشتیبانی محتوا در وبکده بعد از تعیین مدت زمان مورد نیاز شما برای پشتیبانی و انجام هماهنگیهای اولیه، این خدمت را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.
خیر. مشاوره برای دریافت خدمات مختلف در وبکده رایگان است و پس از دریافت مشاوره، هیچگونه تعهدی برای مشتریان عزیز به وجود نخواهد آمد. البته در صورت تمایل مشتریان میتوانند از خدمات وبکده بهرهمند شوند.
این جلسات به هر دو صورت حضوری و مجازی و برای تمام مشتریان داخلی و خارجی قابل برگزاری است.
همهی سایتهای طراحیشده در وبکده، سئوفرندلی هستند و بر اساس الگوریتمها و استانداردهای سئو پایهگذاری میگردد. برای دیده شدن در صفحه نخست موتورهای جستجو باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که این موضوع حدود 60 درصد به نحوه سئوی داخلی و خارجی وبسایت باز میگردد و حدود ۴۰ درصد هم به منحصر به فرد بودن محتوا و سایر استانداردها بستگی دارد. اگر در این دو بخش به درستی عمل شود میتوان انتظار داشت وبسایت طراحیشده پس از گذشت زمان مناسب، در صفحهی نخست جستجو دیده شود.
خیر با توجه به توافق صورتگرفته بین کارفرما و وبکده، پرداخت هزینه پروژه میتواند در دفعات مختلف صورت گیرد.
بله، اگر بانک اطلاعاتی سایت قبلی استاندارد باشد میتوان تمام مطالب را به طور کامل به وب سایت جدید انتقال داد.