- بررسی هدف و چشمانداز کسبوکار
- مطالعه در خصوص اجزای برند
- بررسی و درک نیازها و دغدغههای مدیران
- شناخت مخاطبان هدف و بررسی نیازها و رفتار آنها
- تجزیه و تحلیل رُقبای داخلی و بینالمللی
- تشکیل جلسات طراحان و متخصصان برای ایدهپردازی به روش بارش فکری
- ارائهی پیشنهادات و به چالش کشیدن آنها جهت تعریف بهترین راهحل و یافتن مناسبترین طراحی
- طراحی اولیهی ساختار کلی وبسایت (Wireframe)
- ایدهپردازی، خلق و طراحی ساختار صفحه اصلی (Basic Structure)
- طراحی صفحات مختلف وبسایت بر مبنای مفاهیم تجربهی کاربری (UX): سادگی، زیبایی و کاربردپذیری
- اولویتبندی دستهبندی و محصولات مهم
- ایدهپردازی و تحلیل سایت در دستگاههای مختلف مانند تبلت، موبایل، تلویزیونهای هوشمند و کامپیوترهای شخصی
- بازبینی طرح توسط تیم و انجام اصلاحات لازم قبل از ارائه به کارفرما (Refine)
- بازبینی و بررسی طرح نهایی با حضور کارفرما (Presentation)
در این مرحله در صورت نیاز به بازبینی و تغییر در طرح ارائهشده، هیچ محدودیتی برای تیم طراحی تا رسیدن به نتیجهی مطلوب و جلب رضایت کامل کارفرما وجود ندارد و طرح اصلاح و بازبینی خواهد شد. هرچند طبق تجربه، طرح اولیه منحصربهفرد و در نهایت زیبایی ارائه میگردد تا این چالش برای کارفرما به حداقل برسد.
- طراحی ظاهری کاربر محور (بر اساس تعامل ساده کاربر با همه بخش های وبسایت)
- استفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینه فعالیت
- استفاده از فونت های خوانـا با رنگهایی مناسـب و به کارگیری رنگ سازمانی
- استفاده از افکت ها چشم نواز و منحصر به فرد
- طراحی و توسعه وب براساس استاندارد XHTML
- طراحی و توسعه وب تماما بـر مبنـای کـدهای CSS
- خلق قالب وبسایت در حالت فول رسپانسیو و بدون نقص
- پروسه تست وبسایت طی یک چک لیست کامل از 230 پارامتر در حوزه های مختلف
مهمترین مرحله در طراحی وبسایت ارائهی محصول نهاییِ پروژه به کارفرماست. برخی طراحان سایت در این مرحله صرفاً به ارائهی پروژه اکتفا میکنند و برای آنها اهمیتی ندارد که صاحبان سایت با چه کیفیتی با سایت تعامل میکنند و از آن برای پیشبرد اهداف کسبوکارشان استفاده مینمایند.
ما در آژانس برندسازی «بمان» باور داریم که دقیقاً در همین مرحله است که مأموریت مشترکِ ما و مشتریانمان آغاز میشود، چراکه ما خود را مسئول محصول دیجیتالی میدانیم که خلق کردهایم. ما دلسوزانه و مسئولانه در جهت دستیابی به حداکثر بهرهوری از وبسایت در کنار مشتریانمان میمانیم.
خدماتی که ما در این مرحله ارائه میدهیم عبارتند از:
- آموزش کنترل و بهروزرسانی وبسایت
- ارائه ویدئوهای آموزشی دربارهی کنترل پنل وبسایت
- ارائه مشاوره در جهت توسعه و بهبود عملکرد آتی وبسایت
- تیم پشتیبانی فنی مجرب و پاسخگو برای رفع مشکلات احتمالی در کوتاهترین زمان ممکن
- سیستم تیکت و پاسخگویی سریع مشکلات احتمالی مشتریان
- اجرای سریع و نامحدود درخواستها، افزودن ویژگیهای جدید و اصلاحات مورد نظر مشتریان
- تجربهی نزدیک به 140 هزار مورد رفع مشکلات وبسایت ها
- رصد دائمی وبسایتها و سرورها بهمنظور رفع خطاهای احتمالی و از کار افتادن وبسایت
- بهروزرسانی وبسایتها با هدف افزایش امنیت و مسدود کردن حفرهها و باگهای امنیتی
- حفظ امنیت دیتابیس سایت و جلوگیری از نشر اطلاعات و آمار وبسایت توسط هکرها