خدمات سئو سایت

سئو سایت

1خدمات بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو یا سئو سایت

جالب است بدانیم تا کنون بیش از 2 میلیارد وب سایت در سراسر دنیا متولد شده اند اما 10 درصد آنها توانسته اند به حیات خود ادامه دهند و باقی 90 درصد به دلایل مختلفی از عرصه رقابت خارج شده اند.

" با بمان در صدر بمانید"

سئو سایت

2 گوگل، جستجوگری قدرتمند یا یک پیشنهاد دهنده عالی؟ 

امروزه در قرن بمباران اطلاعات، یک جنگ تمام عیار بین وب سایت ها برای کسب جایگاه صفحه نخست گوگل و حفظ آن وجود دارد. در حال حاضر به طور میانگین هر ثانیه حدود 40 میلیون جستجو در گوگل انجام می شود و این در حالی است که در بین جستجویی که کاربران به آن می‌پردازند تنها 10 سایت در صفحه اول گوگل لیست شده و نمایش داده می‌شود.
طبق بررسی های صورت گرفته بیش از 80 درصد افراد قبل از خرید کالا و یا دریافت خدمات مورد نیاز خود، ابتدا در گوگل به جستجوی اطلاعات می پردازند و از این میزان 70 درصد کاربران فقط از 3 گزینه ابتدایی در صفحه نخست بازدید می کنند. حال تصور کنیم وب سایتی در صفحات بعدی و حتی پایین‌تر نمایش داده شود، به طور قطع طیف بسیار زیادی از مخاطبین خود را از دست می‌دهد.
در نتیجه موارد ذکر شده می توان گفت گوگل تنها یک موتور جستجو نیست بلکه یک پیشنهاد دهنده عالی است. ربات‌های هوشمندگوگل با توجه به الگوریتم های پیشرفته خود و صدها روش دیگر می توانند متناسب با نیاز کاربران سایت‌های بسیاری را در زمینه مورد نظر آنها آنالیز کرده و بهترینشان را پیشنهاد دهند.

3 ماهم مانند دیگران عصای جادویی نداریم...!

الگوریتم های جستجوگر گوگل به طور مدام در حال تغییر و توسعه می باشند و برای همگام سازی با آنها باید به طور پیوسته داده های خود را در علم سئو به روز نگه داریم که این کار برای بسیاری از مدیران وب سایت ها به دلایل مختلف بسیار سخت و گاهاً نشدنی است.
به همین دلیل آنها سعی در برون سپاری امور مربوط به سئو در سایت خود را دارند. اما به اشتباه بعضی از آنان تصور می کنند متخصصین سئو دارای عصای جادوئی هستند که می توانند با رجوع به آنها رتبه سایت خود را در زمان کوتاهی افزایش داده و به صفحه نخست گوگل بیاورند.
حتما از خودتان می‌پرسید اگر سئو یک عصای جادویی برای نجات یک روزه‌ وب سایت از صفحات پایین گوگل به رتبه های نخست آن نیست پس به چه کاری می آید؟
بهتر است بدانیم که سئو مجموعه ای از عملیات‌های استاندارد از جمله زیرساخت، امنیت، سرعت، محتوا، ظاهر و... می باشد.که برخی از این استانداردها توسط گوگل منتشر شده و برخی دیگر بر اساس تخصص و تجربه قابل پیش بینی و انجام است. که با رعایت درست این استانداردها در کنار یکدیگر و تخصیص زمان مورد نظر می تواند مانند یک فرشته نجات عمل کند.
ما در مجموعه وبکده با داشتن تیمی متخصص در علم سئو توانسته ایم این اطمینان را به مشتریان خود بدهیم که با پیاده سازی دقیق الگوریتم و تاکتیک های موثر، بر اساس اصول و قوانین سئو در بازه های زمانی استاندارد، می توانیم باعث تغییر بهینه رتبه سایت مشتریان عزیز خود در گوگل باشیم.

4 مسیری که ما در سئو سایت به آن پایبندیم

  • بررسی عملکرد رقبا
  • مطالعه و آنالیز مخاطبان
  • مشاهده نتایج گوگل آنالیتیکس
  • مطالعه و آنالیز ساختار وب سایت
  • بررسی آمار ورودی و خروجی سایت
  • آنالیز بازخوردهای لینک‌ها داخلی و خارجی
  • تعریف استراتژی اصولی برای ورود به رقابت در موتورهای جستجو
  • بررسی شبکه های اجتماعی و چگونگی میزان عملکرد و باز خورد آن
  • بررسی کلمات کلیدی اصلی وب سایت و استخراج کلمات کلیدی پر بازدید و موثر
  • بررسی محتواهای قرار گرفته شده از نظر نوع نگارش، منحصر به فرد بودن، رعایت استاندارهای گوگل
  • 5خدمات سئو در وبکده

  • تست Gtmetrix
  • درج لینک و رپورتاژ آگهی
  • تست ساختار فعلی سایت
  • ایجاد بک لینک‌های طبیعی
  • مشاوره مستمر در امور سئو
  • رعایت اصول سئو کلاه سفید
  • نظارت پیوسته سرچ کنسول
  • راه اندازی ابزارهای بینگ وبمستر
  • استاندارد سازی کدهای وب سایت
  • بهینه سازی کدهای فعلی وب سایت
  • حذف و اصلاح موارد غیر استاندارد سئو
  • ایجاد لینک سازی اصولی داخلی و خارجی
  • درج لینک و رپورتاژ در سایت های معتبر
  • برنامه ریزی و هدف گذاری برای افزایش بازدید کننده
  • تست و بررسی سرعت لود صفحه اصلی و صفحات دیگر
  • تولید محتوای یونیک و منحصر‌ به فرد (عمومی و تخصصی)
  • استفاده از کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی مترادف در محتوا
  • ارائه برنامه در خصوص راه اندازی زنجیره تبلیغات مجازی برگشت پذیر
  • رعایت توازن بین درصد کلمات کلیدی استفاده شده با کل محتوای تولیدی
  • انجام نظر سنجی از مخاطبان در خصوص محتواهای تولید شده و مورد علاقه
  • ایده پردازی در خصوص راه اندازی کمپین های مرتبط بین شبکه های اجتماعی و وبسایت
  • 6 ویژگی های وب سایت پس از بهینه سازی سئو توسط ما

    بهبود رتبه سایت در الکسا و گوگل

    بهبود رتبه سایت در الکسا و گوگل

    افزایش بازدید کنندگان از وب سایت

    افزایش بازدید کنندگان از وب سایت

    افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری

    افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری

    محتواهای کاملا تولیدی و منحصر به فرد

    محتواهای کاملا تولیدی و منحصر به فرد

    بهبود رتبه نمایش در نتایج جستجو گوگل

    بهبود رتبه نمایش در نتایج جستجو گوگل

    افزایش زمان آنلاین ماندن کاربران در سایتُ

    افزایش زمان آنلاین ماندن کاربران در سایتُ

    افزایش اعتبار برند و تِرند شدن نام کمپانی شما

    افزایش اعتبار برند و تِرند شدن نام کمپانی شما

    توسعه پذیری آسانتر پس از نگهداشت کلمات کلیدی

    توسعه پذیری آسانتر پس از نگهداشت کلمات کلیدی

    ایجاد زیرساخت یکپارچه و منحصر به فرد در محتوا سایت

    ایجاد زیرساخت یکپارچه و منحصر به فرد در محتوا سایت

    افزایش تعداد کلمات کلیدی مرتبط در نتایج جستجوی گوگل

    افزایش تعداد کلمات کلیدی مرتبط در نتایج جستجوی گوگل

    ایجاد زیرساخت محکم و اصولی جهت امکان رقابت با سایر رقبا

    ایجاد زیرساخت محکم و اصولی جهت امکان رقابت با سایر رقبا

    7در پایان آیا سئو سرمایه گذاری است یا هزینه؟

    در نظر بگیریم تصمیم دارید یک لپ تاپ بخرید.! چه مراحلی را قبل از خرید طی می‌کنیم؟ آیا به شرکتی که بزرگترین بیلبورد در سطح شهر را اجاره کرده و تبلیغات فروش لپ تاپ خود را انجام داده یا شرکتی که در صفحه اول گوگل و در رتبه های نخست قرار می گیرد به کدام اعتماد می کنیم؟ در همین محتوا عنوان کردیم که بیش از 80 درصد افراد قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می‌دهند. امروزه برخی از مدیران برای دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر بودجه قابل توجهی را صرف تبلیغات سنتی می‌کنند و انجام هزینه برای فرآیند سئو را چندان با اهمیت نمی‌دانند.باید بدانیم تبلیغات محیطی مقطعی و زودگذر است اما سئو ماندگار و مستمر می باشد. بهینه سازی سایت باعث افزایش رتبه آن در گوگل می شود که نهایتاً در اعتبار برند و جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. آیا به نظر شما حضور یک کسب و کار در رتبه های بالای گوگل یک سرمایه گذاری است یا هزینه؟ طبق بررسی های صورت گرفته بیش از 80 درصد افراد قبل از خرید کالا و یا دریافت خدمات مورد نیاز خود، ابتدا در گوگل به جستجوی اطلاعات می پردازند و از این میزان 70 درصد کاربران فقط از 3 گزینه ابتدایی در صفحه نخست بازدید می کنند. حال تصور کنیم وب سایتی در صفحات بعدی و حتی پایین‌تر نمایش داده شود، به طور قطع طیف بسیار زیادی از مخاطبین خود را از دست می‌دهد

    "بهبود عملکرد کسب و کار شما در افزایش درآمد و رضایت مشتریان در فضای مجازی هدف ماست"

    با کارشناس ما در ارتباط باشید

    سوالات متداول سئو سایت


    آیا سئو سایت سرمایه گذاری است یا هزینه؟

    امروزه برخی از مدیران برای دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر بودجه قابل توجهی را صرف تبلیغات سنتی می‌کنند و انجام هزینه برای فرآیند سئو را چندان با اهمیت نمی‌دانند.باید بدانیم تبلیغات محیطی مقطعی و زودگذر است اما سئو ماندگار و مستمر می باشد. بهینه سازی سایت باعث افزایش رتبه آن در گوگل می شود که نهایتاً در اعتبار برند و جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

    آیا به نظر شما حضور یک کسب و کار در رتبه های بالای گوگل یک سرمایه گذاری است یا هزینه؟

    ماندگاری حضور کلمات کلیدی پس از سئو به چه میزان است؟

    با رعایت اصول بر اساس قوانین سئو و تخصیص زمان مورد نیاز وب سایت ها می توانند کسب رتبه نخست را در گوگل به دست آورند.

    با توجه به فرآیند استانداردی که ما در وبکده انجام می دهیم و تجربیاتی که نسبت به انجام پروژه های سئو برای مشتریان خود از گذشته شاهد بوده ایم، بسیاری از آنها پس از گذشت مدت ها نه تنها کاهش رتبه پیدا نکردند بلکه با افزایش رتبه و تعداد رو به رشد بازدید کنندگان خود مواجه شده اند.

    از طرفی، هرگز نباید فراموش کنیم ما در عصر انفجار اطلاعات، درون یک جنگ تمام عیار در فضای مجازی قرار داریم که رقبا هم مانند ما برای رسیدن به صفحه اول گوگل و حتی لینک های ابتدایی به صورت دائم در حال تلاش هستند.

    آیا قدمت یک سایت تاثیری در رتبه آن توسط گوگل دارد یا خیر؟

    بله، میزان قدمت سایت ها در بستر اینترنت در امر رتبه بندی گوگل موثر است ولی این لزوما به این معنی نیست که سایت های جدید نمی توانند در صفحه نخست گوگل جای بگیرند. ممکن است یک سایتی که تازه بارگذاری شده باشد ولی تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده باشد به راحتی و صرف زمان کوتاهی بتواند به جایگاه بالایی در نتایج گوگل دست یابد.

    چرا سئو سایت به عقیده کارشناسان یک کار تیم ورک است؟

    انجام فرآیند سئو یک امری است چندجانبه که به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

    • مباحث تکنیکی در حوزه سئو داخلی و خارجی
    • بهینه سازی کدهای برنامه نویسی
    • تجربه کاربری(user experience)
    • برندینگ در حوزه کسب و کار آنلاین
    • تولید محتوا
    • کارشناسی تبلیغات جهت بودجه بندی

    به طبع یک شخص به تنهایی نمی‌تواند در همه این زمینه ها تخصص لازم را داشته باشد.

    چقدر زمان مورد نیاز است تا به صفحه اول گوگل برسیم؟

    در حالت کلی هیچ گاه نمی توان زمان دقیقی را تعیین کرد، به طور نرمال بازه های زمانی برای بهینه سازی سئو ممکن است بین 3 الی 6 ماه زمان برده و بعضی دیگر ممکن است بیش از این با انجام تغییرات مداوم و حرفه ای سئو زمان نیاز داشته باشد.

    تعیین زمان برای سئو هر پروژه متفاوت است ولی ما در وبکده با کارشناسی و آنالیزی که انجام می دهیم و شناختی که از نیازهای مشتریان بدست می آوریم جداول زمانبندی از اهداف مشخص شده را تعیین کرده و به مشتریان اعلام می نماییم که در قالب زمان های (4 ماهه، 6ماهه و 1 ساله باشه)

    آیا وب سایت هایی که توسط وبکده طراحی نشده اند امکان دریافت خدمات سئو را دارند یا خیر؟

    بله. انجام پروژه های سئو داخلی که بخشی از آن مرتبط می باشد با کدهای برنامه نویسی شده، دانش و تخصص خاص خود را می طلبد. ما در وبکده سایت‌هایی که توسط شرکت های دیگر و در قالب wordpress یا DNN انجام شده باشند را می توانیم در زمینه بهینه سازی کدهای برنامه نویسی و سایر موارد در سئو داخلی و خارجی پشتیبانی کنیم.

    کدام روش سئو در وبکده انجام می شود؟ (کلاه سفید، کلاه خاکستری، کلاه سیاه)

    قطعا بهترین روش روش استفاده از سئو کلاه سفید می باشد که با توجه به میزان بودجه مشتریان موارد مرتبط با آن را برای آنها انجام خواهیم داد.

    چرا هزینه های سئو متفاوت است؟

    در کل سرویس های سئو در وبکده شامل سه قسمت می باشد:

    1. هزینه های پشتیبانی شامل موارد تحلیل تکنیکال و آنالیز سئو است که به دو صورت سئو داخلی و سئو خارجی انجام می شود.
    2. تولید محتوا متنی که شامل عمومی، تخصصی و انگلیسی می باشد.
    3. خدمات تکمیلی مواردی است که بر اساس میزان بودجه مشتری و نیازهای سئو خارجی، برای آنان انجام می پذیرد. مانند تولید پادکست های صوتی، تولید ویدئوهای زنده و یا گرافیکی، خرید لینک های خارجی و ....)

    باتوجه به مواردی که در بالا گفته شد بستگی به نوع انتخاب مشتریان بر اساس نیازهای خودشان و از طرفی میزان تجربه، تخصص، تعهد و کیفیت کاری که مجری سئو می تواند ارائه دهد، باعث می شود هزینه سئو در نهایت متفاوت شود.

    چه تضمینی در انجام پروژ های سئو در وبکده وجود دارد؟

    با توجه به اینکه در حوزه سئو خدمات به صورت پشتیبانی ارائه می‌گردد و ما در وبکده ماموریت داریم بستر و زیرساختی محکم را در قالب استانداردهای جهانی برای مشتریان عزیز آماده کنیم. از این رو تمام موارد صورت گرفته را گارانتی می کنیم و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی منجمله خطای کاربری توسط مشتریان و ... را در اسرع وقت مرتفع خواهیم کرد. در نتیجه گوگل به وب سایتی اعتبار و ارزش بیشتری خواهد داد که استانداردتر و بی نقصتر باشد.

    در وبکده چه پکیج هایی برای سئو سایت ارائه می شود؟

    پس از گذشت چندین سال فعالیت و کسب تجربه در حوزه سئو مدرن به این نتیجه رسیدیم که تنها یک سرویس می تواند بهترین بازخورد را داشته باشد. و آن هم در قالب پشتیبانی همه جانبه قابل انجام است.

    انواع سئو شامل چه مواردی می شود؟

    • سئو کلاه سفید:
    • سئو کلاه سفید به معنی پیروی از الگوریتم ها، اصول و قوانینی که است موتورهای جستجو بر اساس آن ها به سایت شما رتبه ای اختصاص می دهند و بر طبق آن پس از جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر کاربران در صفحات جستجو شده سایت شما را نمایش می دهند.

    • سئو کلاه سیاه:
    • اصولا روش سئو کلاه سیاه سعی میکند تا الگوریتم ها و ربات‌های گوگل را فریب بدهد. اغلب، کسانی که از این متدها استفاده می‌کنند سعی در کسب بالاترین رتبه ها در کمترین زمان ممکن را دارند.

    • سئو کلاه خاکستری:
    • روش های سئو کلاه خاکستری برخلاف تفکر عامه مردم چیزی بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه نیست. و باید بسیار با احتیاط و فقط تحت نظر مهندسین خبره سئو انجام شوند، زیرا حساسیت گوگل به این موارد بسیار زیاد است و ممکن است به سرعت سایت شما را جریمه کند و هر اخطار و جریمه ای که از طرف گوگل دریافت کنید در رتبه بندی سایت شما تاثیر منفی می‌گذارد.






    آنچه ما، تیم وبکده، به آن مفتخریم

    • ساده سازی مشکلات پیچیده مشتریانمان
    • ایجاد رابطه ای صمیمی، دلسوزانه و مسئولانه با مشتریانمان
    • حمایت، مشاوره و پشتیبانی دائمی از مشتریان به عنوان شرکای مهم تجاری ما
    • ارائه خدمات بی نظیر از ابتدای پروژه، حین طراحی و توسعه، تحویل و پس از ارائه محصول نهایی
    • همکاری مستمر با مشتریانمان برای سالهای متمادی با هدف رفع دغدغه ها و نگرانی های آنها
    DNN