تولید محتوا

پادشاهی محتوا در قرن بیست و یک

امروزه محتوا مهم‌ترین عامل جذب مخاطب در دنیای مجازی است. با توجه به گسترش اینترنت، رقابت و جنگ تمام عیاری بین کسب‌وکارها به وجود آمده، و در این نبرد کسی برنده است که بتواند بهترین ارتباط را با مخاطبان خود بر قرار کند. شناخت نیازِ مخاطبان و ارائه‌ب محتوایی که بتواند آن را پوشش دهد، برگ برنده‌ی تجارت‌ها در فضای مجازی است. قطعاً می‌دانیم راز برقراری این ارتباط در تولید محتوای باکیفیت است. در این صورت است که مخاطب می‌تواند به کسب‌وکار ما اعتماد کند و اعتماد مبنای اصلی تبدیلِ مخاطب به مشتری است.

حتما می‌پرسید چه محتوایی ایده‌آل است؟

  • محتوایی که هدف‌مند تهیه و تولید شود
  • نیاز مخاطبان را برآورده کند
  • تازه و دست اول باشد
  • خلاقانه و تأثیرگذار باشد
  • طولانی و خسته‌کننده نباشد
  • سؤالات مخاطب را پیش‌بینی کند و پاسخ دهد
  • به داده‌های معتبر استناد کند
  • ساده و معنادار باشد
  • با مخاطب تعامل برقرار کند
  • با سایر محتواهای سایت مرتبط باشد

چالش تولید محتوا برای مدیران، کاری سخت یا آسان؟

ما پس از سال‌ها تجربه به این نتیجه رسیده‌ایم که تولید محتوا برای مدیران وبسایت‌ها چالشی جدی محسوب می‌شود. برخی از مدیران به دلیل نداشتن زمان کافی و یا تخصص در همه‌ی زمینه‌ها، قادر نیستند نسبت به تولید محتوای سایت خود اقدام کنند و این مسئله در رقابت با سایر رقبا مشکلاتی جدی برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

از این رو ما در وبکده، با تشکیل تیمی متخصص، سرویس تولید و ارتقای محتوای با کیفیت و مطابق استانداردهای روز را راه‌اندازی کردیم، تا با ارائه‌ی این خدمات خلأ موجود در معرفی کسب‌وکارها و چالش مدیران در این حوزه را از میان برداریم.

پس از تولید محتوا توسط وبکده انتظار چه تغییراتی را باید داشته باشیم؟

  • افزایش اعتبار و برندینگ
  • استراتژی عالی برای فروش و بازاریابی
  • جذب مخاطب جدید و افزایش ترافیک سایت
  • افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو مانند گوگل
  • بهبود سئوی داخلی و کلمات کلیدی
  • افزایش رضایت مخاطب

تولید محتوا امری است مستمر یا مقطعی؟

گستردگی مطالب و تنوع نیاز مخاطبان باعث می‌شود سایت‌ها نیاز همیشگی به محتوای تازه و دست اول داشته باشند. تولید محتوای منحصربه‌فرد و بهینه‌سازی‌شده با اصول سئو می‌تواند باعث جذب مخاطب شود و در رتبه‌بندی گوگل بسیار حائز اهمیت است. از این رو واضح است که کسب‌وکارها در فضای مجازی باید به‌طور مستمر درصدد تولید محتوای جدید باشند تا از سایر رقبای خود پیشی بگیرند.

ما در وبکده با رعایت تمام اصول و استاندارهای روز دنیا با تولید محتوای منحصربه‌فرد و بروز نقش ماندگاری در ذهن مخاطبان شما قلم می‌زنیم.

برخی از نمونه کارها
نظرات مشتریان
  • ضمن تشکر از زحمات تیم آژانس بمان، اعلام میکنم تمام روند کار به صورت مطلوب و حرفه ای دنبال شد مخصوصا سیستم سایت و همین طور بخش طراحی که به علت ارتباط مستقیم با مشتری که از هر لحاظ باعث جلب رضایت اینجانب شده است.

    صابر قویدست
    صابر قویدست
    مدیرعامل مجموعه تکین تجارت سایا
  • آژانس محترم بمان، با سلام و عرض ادب بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس شرکت آتی سرمایه نیکان را از حسن همکاری و خدمات خالصانه اعلام نموده و از کیفیت و سرعت عمل شرکت کمال تشکر را داریم.
    برا شما در تمام عرصه های کاری آرزوی موفقیت و بهروزی مینماییم.

    خانوم موسوی نیا
    خانوم موسوی نیا
    مدیرعامل مجموعه آتی سرمایه نیکان
  • ضمن سپاس فراوان بابت زحمات گرانقدر شما دوستان عزیز و صبوری از جانب شما جوانان ارزشمند در این مدت اینجانب رسیدن به تمام هدفها و آرمانهای شرکت را با همکاری شما دوستان عزیز کاملا قابل لمس و دسترسی میدانم و امیدوارم روز به روز در جهت کمال و پیشرفت قدم برداریم.

    هادی بهزاد سرشت
    هادی بهزاد سرشت
    مدیرعامل برند fast
  • باتشکر از زحمات کلیه دوستان آژانس بمان. اینجانب در کار شما نکته هایی دیدم که شاید عامل اصلی موفقیت شما و در نهایت رضایتمندی مشتریان شماست. نظم و انظباط کاری، برخورد خوب، جلسات منظم و اثربخش و استفاده از افراد متخصص و حرفه ای از مهمترین این عوامل هستند. همواره موفق باشید.

    آقای حسینی
    آقای حسینی
    مدیر عامل مجموعه رخش شهر
.رزرو مشاوره

جهت درخواست مشاوره، با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

  • میزان محتوای مورد نیاز اولیه برای سایت شما چطور تعیین می‌شود؟

    با توجه به تعداد کلمات کلیدی که در کسب‌وکار شما مهم است و همچنین حجم محتواهای مربوطه که در حال حاضر در رتبه‌های بالای گوگل و سایر جست‌وجوگرها هستند، تعداد و حجم تقریبی محتوای مورد نیاز سایت شما تعیین می‌شود.

  • هزینه‌ی تولید محتوا در وبکده چطور محاسبه می‌شود؟

    با توافقی که بین کارفرما و وبکده انجام می‌شود، یکی از پلن‌های «کلمه‌ای» یا «مقاله‌ای» که دارای بازه‌ی تقریبی تعداد کلمات برای هر مقاله است، انتخاب خواهد شد. مبلغ توافق‌شده با توجه به موضوع سایت و میزان پیچیدگی و تخصصی‌بودن آن متفاوت خواهد بود.

  • آیا استراتژی محتوا و تقویم محتوایی هم در وبکده ارائه می‌شود؟

    بله. در صورت درخواست مشتریان، استراتژی محتوا و تقویم محتوایی که بر اساس استراتژی محتوا تعیین می‌شود، به‌صورت جداگانه ارائه خواهد شد.

  • بعد از اتمام تولید محتوای اولیه و دستیابی به رتبه‌های مناسب در گوگل، در ادامه چه روشی برای تولید محتوا باید در پیش گرفته شود؟

    در این مرحله باید فرآیند «مدیریت راهبردی محتوا» آغاز شود. برای این کار باید با رصد دائمی اخبار و تحولاتی که در حوزه کسب‌وکار شما رخ می‌دهد، به تولید محتوای مربوطه بپردازید و کلیدواژه‌های جدیدی که در کسب‌وکار شما مطرح می‌شود به دقت زیر نظر داشته باشید و مطالب جدید لازم را برای آن‌ها تولید کنید. در این راه نباید از به‌روزرسانی مطالب گذشته غافل شد و باید آن‌ها را که در واقع سرمایه‌ی اولیه‌ی شما محسوب می‌شوند، با افزودن محتواهای تکمیلی و یا لینک‌دهی به مطالب جدید، آپدیت کنید. توجه داشته باشید که بدون مدیریت راهبردی محتوا، معمولاً ۳ ماه تا یک سال پس از بارگذاری محتوای اولیه، کم‌کم موتورهای جست‌وجو صفحات شما را در نتایج خود به عقب خواهند راند.

  • آیا «مدیریت راهبردی محتوا» توسط وبکده انجام می‌شود؟

    بله. سرویس پشتیبانی محتوا در وبکده بعد از تعیین مدت زمان مورد نیاز شما برای پشتیبانی و انجام هماهنگی‌های اولیه، این خدمت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

  • آیا اخد مشاوره برای خدمات مختلف از وبکده هزینه دارد؟

    خیر. مشاوره برای دریافت خدمات مختلف در وبکده رایگان است و پس از دریافت مشاوره، هیچ‌گونه تعهدی برای مشتریان عزیز به وجود نخواهد آمد. البته در صورت تمایل مشتریان می‌توانند از خدمات وبکده بهره‌مند شوند.

  • آیا مشاوره در وبکده فقط به‌صورت حضوری است و یا از طریق جلسات مجازی هم این امکان وجود دارد؟

    این جلسات به هر دو صورت حضوری و مجازی و برای تمام مشتریان داخلی و خارجی قابل برگزاری است.

  • سئوی محتوا به چه صورتی در وبکده پیاده‌سازی می‌شود؟

    همه‌ی سایت‌های طراحی‌شده در وبکده، سئو‌فرندلی (SEO-friendly) هستند و بر اساس الگوریتم‌ها و استانداردهای سئو‌ پایه‌گذاری می‌گردند. برای دیده‌شدن در صفحه‌ی نخست موتورهای جست‌وجو باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که این موضوع حدود 60 درصد به نحوه‌ی سئوی داخلی و خارجی وبسایت باز می‌گردد و حدود ۴۰ درصد هم به منحصربه‌فرد بودن محتوا و سایر استاندارد‌ها بستگی دارد. اگر در این دو بخش به‌درستی عمل شود، می‌توان انتظار داشت وبسایت طراحی‌شده پس از گذشت زمان مناسب، در صفحه‌ی نخست جست‌وجو دیده شود.

  • آیا همه هزینه‌ی تولید محتوا باید در ابتدا پرداخت شود؟

    خیر با توجه به توافق صورت‌گرفته بین کارفرما و وبکده، پرداخت هزینه‌ی پروژه می‌تواند در اقساط مختلف صورت گیرد.

  • آیا امکان انتقال آرشیو مطالب از جایی دیگر به سایت طراحی‌شده‌ی جدید وجود دارد؟

    بله، اگر بانک اطلاعاتی سایت قبلی استاندارد باشد، می‌توان تمام مطالب را به‌طور کامل به وبسایت جدید انتقال داد.

در خواست مشاوره

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

Loading