پشتیبانی سایت

خدمات پشتیبانی وب سایت دات نت نیوک

خدمات پشتیبانی وب سایت، یکی از وظایف مهم مجموعۀ وبکده در طول 15 سال گذشته است که با هدف ایجاد محیطی امن، وب سایت های متقاضیان را مورد پشتیبانی فنی و محتوایی قرار می دهد. با برخورداری از خدمات پشتیبانی وب سایت، شما تیمی حرفه ای و فنی در دنیای مجازی به استخدام خود در می آورید که امنیت و آسودگی خاطر را در مورد وب سایت تان به شما هدیه می دهد. پشتیبانی و نظارت دایمی وب سایت شما را از بروز خطرات تهدید کننده مصون می دارد.در حیطۀ خدمات پشتیبانی وب سایت، ما با نظارت مداوم بر برنامه ها، رفتار کاربران و ربات ها از بروز مشکلات و نواقص احتمالی پیش گیری می کنیم. تجربه عامل اصلی پیشتازی ماست. در کنار آن تکامل و هوشمند تر شدن برنامه ها و ربات های پشتیبانی، به خدمات پشتیبانی سرعت و دقت خاصی بخشیده است. این برنامه های هوشمند، در ارتقای سطح کیفی خدمات پشتیبانی تأثیر بسزایی دارند که خود از تکرار مشکلات می کاهد.

خدمات پشتیبانی اعتبار وبسایت شما

خدمات پشتیبانی وب سایت، تعمیر کار نواقص اینترنتی شما خواهد بود. در صورت بروز مشکلات امنیتی، هزینۀ گزافی بر دوش شما گذاشته می شود. اما علاج واقعه را پیش از وقوع باید کرد! تعمیر و سرویس دهی ماهیانه، مشکلات شما را به حداقل می رساند و حتی از پیدایش بسیاری از آن ها پیش گیری می نماید. همیشه به خاطر داشته باشید، رفع دردسرهای کوچک، بسیار آسان تر از بازسازی های بزرگ است. بهتر است الان تصمیم بگیرید تا فردا پشیمان نشوید. در این عصر سرعت و تکنولوژی، از دست دادن وبسایت حتی برای چند ساعت ضرر جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. علاوه بر آن اعتبار کاری شما هم زیر سؤال می رود. با خدمات پشتیبانی وب سایت اعتبار خود را حفظ کنید.

خدمات پشتیبانی وب سایت، سیستم امنیتی نامحسوس

ما با خدمات پشتیبانی وب سایت های دات نت نیوک مأموریت داریم آرامش و امنیت را در شرایط سخت برای صاحبان وبسایت فراهم سازیم. شما ممکن است برای ساخت وبسایت خود تلاش زیادی کرده باشید و در نهایت وبسایت دلخواه خود را طراحی کرده و محتوای لازم را هم تهیه کرده باشید. خب این از نظر ما پایان کار شما نیست و این حرف از روی تجربه ای است که طی این سال ها کسب کرده ایم. داشتن، ملاک برتری و اطمینان نیست، مهم ترین هنر، حفظ داشته هاست. درست مانند هر چیز با ارزش دیگری وبسایت شما هم نیازمند یک سری تدبیراتی است که به طور کامل و همه جانبه آن را پشتیبانی و حمایت کند. یک سیستم امنیتی نامحسوس که انگار حصاری به دور محدودۀ فعالیت شما کشیده است که هیچ عامل مخرب خارجی توان و قدرت عبور از این حصار را نداشته باشد. خدمات پشتیبانی حافظ و نگهدار داشته های شماست.

خدمات پشتیبانی وبسایت های دات نت نیوک که در وبکده قابل ارائه میباشد.

  • مطالعه در خصوص اجزای پورتال
  • تجزیه و تحلیل و بررسی رقبا در حوزه انلاین
  • شناخت، تجزیه و تحلیل مخاطبین هدف و نیازهای آنها
  • بررسی ماموریت و چشم انداز پورتال
  • بررسی پورتال های مشابه
  • بررسی مطالب، دسته بندی ها و محتواهای پیش بینی شده و اولویت بندی آنها از دید مدیران و کاربران (معماری اطلاعات)

خدمات پشتیبانی وب سایت های دات نت نیوک در 5 پکیج زیر در وبکده قابل ارائه میباشد.

عنوان سرویس پکیج برنز پکیج نقره ای پکیج طلایی پکیج الماس پکیج VIP

تقریبا در همه 365 روز سال برنامه نویس های وبکده در حال توسعه ماژول های عمومی سایت ها مثل ماژول فروشگاهی و مقالات و ... هستند و به صورت مرتب نسخه جدید این ماژول ها بر روی سایت هایی که پشتیبانی دارند نصب میشود و مزایای زیادی برای سایت از جمله تغییرات ظاهری پنل مدیریت و بهینه سازی هاس سئو و سرعت سایت را دارد.

بروز رسانی نرم افزار

اگر ماژول های نصب شده روی سایت شما به هر دلیل با اختلال مواجه شوند مشکل آنها بررسی و برطرف

رفع مشکلات نرم افزارها

تضمین ارسال ایمیل از طریق وبسایت در مواقعی که نیاز هست به کاربر یا مدیر ایمیل به صورت خودکار ارسال شود.

تنظیمات SMTP

ربات هایی توسط برنامه نویسان وبکده تولید شده است که منابع عاست شما را به صورت خودکار کنترل میکنند و در صورت نیاز فایل های اضافی و لاگ ها را حذف میکنند.

مدیریت منابع هاست

اگر به هر دلیلی اطلاعات یا فایل های شما آسیب ببینند آخرین نسخه از فایل پشتیبان سایت شما بازگزدانده میشود.

بازنشانی فایل پشتیبان

برخی اختلالات بر روی سرور و تنظیمات آن است که توسط کارشناسان وبکده بررسی و برطرف میشوند.

رفع مشکلات سرور

چنانچه در تنظیمات سایت یا صفحه بندی و منو ها اختلالی توسط مدیر یا اپراتور بوجود بیاید توسط کارشناسان وبکده مشکل بررسی و برطرف میشود.

رفع مشکلات داخلی سایت

در صورتی که ربات های مخرب اینترنتی به سایت شما حمله کنند که این اتفاق کم رخ نمیدهد. ربات هایی که توسط برنامه نویسان وبکده تولید شده است از عملکرد مخرب این ربات ها جلو گیری میکنند.

جلوگیری از حمله ربات‌ها

رباتی که برنامه نویسان وبکده تولید کرده اند، چند بار در روز وضعیت قطع یا وصل بودن سایت را بررسی میکند و گزارشات لازم را میدهد.

بررسی روزانه وضعیت سایت

برای شما به تعداد محدود ایمیل جدید تولید میشود و حذف میشود.

حذف و اضافه کردن ایمیل

سایت ها اغلبا فرم های مختلفی مثل تماس با ما ثبت سفارش و ... دارند، و وبکده تضمین میکند که تمام فرم هایی که احتیاج به ارسال ایمیل دارند برای مدیر و کاربر ایمیل ارسال کنند.

ارسال ایمیل فرم‌ها

کم کردن تعداد فایل های مورد نیاز سایت و ادغام آنها در یک فایل، و کوچک کردن آنها، جهت افزایش سرعت و سئو فرندلی شدن سایت. (این کار به صورت روزانه و توسط ربات انجام میشود)

بهینه سازی روزانه فایل‌ها

در صورتی که هاست خودتان را از طریق وبکده تهیه کرده باشید، به صورت منظم از فایل ها و اطلاعات شما فایل پشتیبان تهیه میشود.

پشتیبان گیری بر روی سفارشات هاست وبکده
15 روزه 15 روزه 7 روزه 3 روزه هر روز

در صورتی که اپراتور یا مسئول سایت شما سوالی در رابطه با تولید محتوا و استفاده از امکانات سایت داشته باشد و فایل های آموزشی برای آن مورد کافی نباشد، این آموزش به صورت تلفنی انجام میشود.

آموزش تلفنی استفاده از سایت

گاهی بررسی برخی از کارها به صورت تیکتی بسیاز زمان بر تر از بررسی تلفنی میشود. در این حالت و با تشخیص کارشناسان وبکده، مشکل شما به صورت تلفنی بررسی میشود.

بررسی تلفنی مسائل فنی

این مورد شامل تغییرات محتوایی ساده مانند تغییر اسم ها و آدرس ها و شماره تلفن ها در پوسته و ... و نیز شامل تغییرات ظاهری کوچک مانند تغییر پین مپ گوگل و تغییر عکس های اسلایدر، یا تغییرات ساده ظاهری که اختلال در پوسته ایجاد نکند را شامل میشود.

تغییرات محتوای ساده و تغییرات ظاهری جزئی

در این حالت شما میتوانید با شماره همراه کارشناسان وبکده در خارج از زمان اداری و در صورت وجود شرایط بحرانی تماس حاصل فرمایید.

ارتباط خارج از زمان اداری

در این حالت شما حتی میتوانید در روز های تعطیل هم در صورت وجود شرایط بحرانی با شماره همراه کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهی تیکت در روز های تعطیل

مبانی سئو سایت مثل چگونگی تولید محتوای محصولات، گروه بندی ها مقالات ، صفحه ها و... به صورت تلفنی توضیح داده میشود.

آموزش مبانی سئو سایت

جلسه ای با مدیران و کارشناسان وبکده، مرتبط با هدف سایت شما

برگزاری جلسه مشاوره
1 جلسه هر 4 ماه یک بار هر 1 ماه یک بار

بررسی همه انکانات سایت شما به صورت دوره ای توسط اپراتور وبکده

مرتب سازی دوره ای صفحه اصلی سایت
هر 6 ماه یک بار هر 2 ماه یک بار

هسته سایت شما بعد از چندین ماه نیاز به بروزرسانی دارد.

بروزرسانی نسخه پرتال

تمامی سفارشات شما بعد از تمدید این پشتیبانی شامل تخفیف میشوند.

تخفیف فاکتورها خدمات دیگر
5% 15%

تولید محتوا و طراحی های مورد نیاز صفحات شما

صفحه آرایی محتوا
5 صفحه 20 صفحه

سوالات متداول

به صورت پیش فرض 1 ساله است. این زمان برای انجام یک پروژه با کیفیت در نظر گرفته شده است با این حال مشتریان می توانند پیشنهادهای دیگر خود را هم با ما در میان بگذارند.

بله. البته برخی از مشتریان وبکده با توجه به سابقه همکاری موفقیت آمیز چندین ساله با شرکت وبکده و اعتمادی که به این مجموعه دارند، انتخاب نوع پشتتیبانی را بر عهده کارشناسان وبکده می گذارند تا این انتخاب بر اساس نیاز آنها صورت گیرد. با این حال شما در انتخاب خود آزاد هستید و می توانید یکی از پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی، الماسی یا VIP را انتخاب کنید.

آیا در طول مدت پشتیبانی، آموزش‌های لازم برای آینده داده خواهد شد؟

بله. در همه پکیج های پشتیبانی در ویکده، آموزش های لازم برای استفاده از سایت داده خواهد شد. به ویژه اینکه در پکیج های نقره ای و بالاتر می توانید از آموزش تلفنی نحوه استفاده از سایت بهره ببرید و در پکیج های طلایی و بالاتر هم می توانید به طور کامل از آموزش مبانی سئو استفاده کنید تا در دوران پس از اتمام پشتیبانی در امور جاری سایت که تخصصی نیستند، خودکفا شوید.

تمدید پشتیبانی چه تأثیری بر کسب و کار ما دارد؟
با توجه به اینکه برخی از استاندارهای سئو به طور مداوم و هر چند وقت یکبار توسط شرکت گوگل تغییر می کند با بروزرسانی ماژول های سایت، استانداردهای جدید سئو در سایت پیاده سازی می شود که این کار کمک زیادی به بهینه شدن سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر کارفرما می کند و احتمال ورود مشتریان از طریق گوگل و سایر پلتفرم ها به صفحات سایت را بیشتر می کند. در صورت نیاز، توضیحات فنی بیشتری در این رابطه به مشتریان ارائه خواهد شد.





آنچه ما، تیم وبکده، به آن مفتخریم

  • ساده سازی مشکلات پیچیده مشتریانمان
  • ایجاد رابطه ای صمیمی، دلسوزانه و مسئولانه با مشتریانمان
  • حمایت، مشاوره و پشتیبانی دائمی از مشتریان به عنوان شرکای مهم تجاری ما
  • ارائه خدمات بی نظیر از ابتدای پروژه، حین طراحی و توسعه، تحویل و پس از ارائه محصول نهایی
  • همکاری مستمر با مشتریانمان برای سالهای متمادی با هدف رفع دغدغه ها و نگرانی های آنها